حجم سنگین بارش برف عملیات برف‌روبی را کند کرده است

شهردار فریدون‌شهر گفت: افزایش حجم بارش‌های اخیر عملیات برف‌روبی را کند کرده و به منظور تسریع در عملیات برف‌روبی تعدادی دستگاه به صورت استقراضی به شهر اعزام شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حجم بارش برف طی چند روز اخیر عملیات برف‌روبی معابر شهر فریدون‌شهر را کند کرده است و نشان می‌دهد این عملیات سه برابر سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: سال گذشته شهرداری فریدون‌شهر با دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون با تیغه برف‌روب، یک دستگاه تراکتور با تیغه برف‌روبی و یک دستگاه کامیون عملیات برف‌روبی را انجام می‌داد در حالی که در زمستان امسال تدابیری اندیشیده شده است تا از انسداد معابر و جاده‌های اصلی جلوگیری شود.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: در سال جاری ضمن اضافه شدن یک دستگاه لودر رایگان از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری فریدون‌شهر، طی چند روز اخیر تعدادی ماشین‌آلات سنگین به صورت استقراضی به ناوگان موتوری شهرداری فریدون‌شهر اضافه شد تا عملیات برف‌روبی با سرعت بیشتری انجام شود.

باتوانی تصریح کرد: شهرداری فریدون‌شهر زمستان امسال عملیات برف‌روبی معابر و خیابان‌های شهر را با دو دستگاه گریدر، هشت دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون با تیغه برف‌روب، یک دستگاه تراکتور با تیغه برف‌روبی و هشت دستگاه کامیون حمل برف انجام می‌دهد.

وی گفت: فریدون‌شهر بیش از ۳۸۰ کیلومتر معابر دارد که طی هر بارش چهار پنج مرحله کار برف‌روبی انجام می‌شود؛ در جریان بارش اخیر نزدیک به چهار هزار تن برف از سطح معابر جمع‌آوری و به بیرون شهر منتقل شد.

شهردار فریدون‌شهر افزود: شهروندان از ریختن برف منازل یا پشت‌بام به داخل کوچه‌های که توسط ماشین‌آلات برف‌ روبی پاکسازی شده است، خودداری کنند.

کد خبر 641852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.