مهدی جاوید دوباره آقای گل لیگ برتر فوتسال شد

مهدی جاوید، ستاره تمام‌نشدنی تیم فوتسال مس سونگون، موفق شد علاوه بر قهرمانی همراه نارنجی‌پوشان ورزقانی، با ۳۷ گل، عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز تصاحب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن _ با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وششم و پایانی، رسما خاتمه یافت و تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با ۶۹ امتیاز و اختلاف ۹امتیازی نسبت‌به تیم دوم، با اقتدار برای پنجمین‌بار به قهرمانی دست پیدا کرد. همچنین تیم گیتی‌پسند اصفهان که فصل گذشته قهرمان شده بود به نایب‌قهرمانی بسنده کرد و کراپ‌الوند ایرانیان به همراه سن‌ایچ ساوه به‌ترتیب سوم و چهارم شدند.

فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر جذابیت و هیجانی که برای تیم‌ها داشت، برای بازیکنان گل‌زن نیز بسیار حساس و مهم بود. با وجود این، به‌دلیل جدایی زودهنگام سعید احمد عباسی از گیتی‌پسند و پیوستن وی به آلبالی اسپانیا، راه برای مرد چپ‌پای تمام‌نشدنی فوتسال هموار شد تا مهدی جاوید برای پنجمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، با ۳۷ گل، عنوان آقای گلی را تصاحب کند و به کفش طلا برسد.

مهدی جاوید برای آقای گل شدن در فصل جاری هیچ رقیبی نداشت و توانست پس از دو فصل، بار دیگر به این عنوان دست پیدا کند. در دو فصل گذشته، سعید احمد عباسی ماشین گل‌زنی به‌ترتیب با ۲۶ و ۴۱ گل، آقای گل لیگ برتر شده بود و در فصلی که لژیونر شد، جاوید دوباره بر تخت پادشاهی بهترین گل‌زن فوتسال ایران تکیه زد.

گفتنی است در فصل جاری، پس از مهدی جاوید ۳۷گله، علی مروتی از گیتی‌پسند اصفهان، بهروز عظیمی از مقاومت البرز و پوریا گلشنی از گهرزمین سیرجان، بهترین گل‌زنان لقب گرفتند.

کد خبر 641845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.