اعلام برنامه تیم‌های ملی والیبال برای رقابت‌های پیش‌رو

در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال در شهر مشهد مقدس، دبیرکل فدراسیون والیبال تقویم و برنامه تیم‌های ملی در رده‌های مختلف برای تورنمنت‌های سال آینده را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی فدراسیون والیبال ایران امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن‌ _ در تالار آینه هتل همای شهر مشهد مقدس با حضور اعضای فدراسیون والیبال و هیئت استان خراسان رضوی برگزار شد.

میلاد تقوی در حاشیه این مجمع اظهار کرد: سال به‌شدت پرکار و دشواری پیش‌رویمان خواهد بود. اردوهای تیم‌های ملی از هشتم فروردین سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تیم‌های ملی بزرگسالان زنان و مردان، همچنین رده‌های سنی جوانان و نوجوانان و زیر ۱۶ سال به‌طور هم‌زمان با یکدیگر در اردو خواهند بود. امیدواریم که تیم‌ها با استفاده از تجربه سال گذشته، نتایج بهتری در سال آینده کسب کنند. مجمع عمومی هم به درخواست هیئت‌رئیسه فدراسیون امروز در مشهد برگزار شد. بحث نحوه فعالیت هیئت‌های استانی و شهرستانی زمان زیادی از مجمع را به خود اختصاص داد. چراکه بارها دچار تغییر و تحول شده بود و منطقی است که سوالات زیادی برای روسای هیئت‌های والیبال ایجاد کرده بود.

وی افزود: آیین‌نامه کمیته پزشکی که بعد از شیوع ویروس‌کرونا مورد توجه قرار گرفته بود، مطرح شد و مورد تایید مجمع قرار گرفت و برنامه‌های سال آینده نیز تصویب شد. البته امسال فرصتی به‌وجود آمد تا برنامه‌ها پیش از شروع سال تصویب شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: اساسنامه فدراسیون والیبال نیز به‌اصرار اعضای مجمع مطرح و تصمیم بر این شد با تایید مجمع برای طی کردن مراحل قانونی از طریق مراجع مربوطه پیگیری شود. باید قبول کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که چارچوب‌های قانونی خود را دارد و نمی‌توان گفت یک مجموعه به‌طور کامل تفکیک شده است؛ اما از سوی دیگر، نمی‌توانیم چارچوب‌های بین‌المللی را نادیده بگیریم. ورزش و مردم ایران به‌دلیل این اختلافات سال‌های زیادی می‌شود که آسیب می‌بینند.

وی افزود: منطقی است که باید به هماهنگی لازم میان این دو ماجرا برسیم. بیش از ۹۰ درصد اساسنامه فدراسیون والیبال منطبق با اساسنامه وزارت ورزش و جوانان بوده و ممکن است بعضی اختلافات در تعاریف وجود داشته باشد. درنهایت باید هماهنگی بین مراجع داخلی و خارجی ایجاد شود که تامین منافع والیبال و مردم در اولویت باشد.

کد خبر 641830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.