حساب باشگاه پرسپولیس موقتا باز شد

با موافقت سازمان امور مالیاتی و تعهداتی که باشگاه پرسپولیس داده است، به‌شکل موقت حساب قرمزهای پایتخت برای تسویه‌حساب‌ها باز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه پرسپولیس به‌دلیل بدهی‌های عجیب و غریبی که در فصول گذشته به بازیکنان و مربیان به‌ویژه خارجی‌ها داشته، تاکنون ۵۰ میلیارد بدهکار است و باید همچنان مطالبات برانکو ایوانکوویچ‌ها و بوژیدار رادوشوویچ‌ها را بپردازد تا به آرامش نسبی برسد. با وجود این، مذاکرات متعددی صورت گرفت که سازمان امور مالیاتی بپذیرد تعهدات باشگاه پرسپولیس را قبول و حساب این باشگاه را باز کند تا زمانی که پس از پرداخت مطالبات، بتواند این پرونده را ببندد.

با این حال، باشگاه پرسپولیس علاوه‌بر بدهی‌های زیادی که به بازیکنان و مربیان سابق خود دارد، در پرداخت مطالبات بازیکنان، مربیان و اعضای باشگاه خود نیز ناتوان عمل کرده و شرایط در باشگاه ازلحاظ مالی به هیچ عنوان خوب پیش نمی‌رود. ضمن اینکه شنیده‌ها حکایت از این دارد که بودجه چندانی در باشگاه تهرانی نیست و شاید تا اسفند سال جاری یا فروردین‌ سال آینده بتواند مطالبات اعضای باشگاه را پرداخت کند.

باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس که با بدهی‌های سنگینی روبه‌رو هستند می‌توانند تا زمانی که متعهد شده‌اند، مبلغی را به باشگاه تزریق کنند یا خیر. چراکه چنانچه پرسپولیس در پرداخت مطالبات افراد سابق و فعلی خود ناتوان عمل کند، حساب این باشگاه بار دیگر از سوی سازمان امور مالیاتی بسته خواهد شد تا کماکان در انجام مسائل مهم و موردنیاز به بن‌بست برسد.

کد خبر 641811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.