برگزاری جشنواره آدم‌برفی‌ها در گلپایگان

شهردار گلپایگان از ارسال ۲۰۰ تصویر آدم‌برفی برای شرکت در جشنواره آدم برفی‌ها خبر داد و گفت: همزمان با روزهای برفی گلپایگان، برگزاری جشنواره آدم‌برفی‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری تدارک دیده شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌ریزی برای روزی پرهیجان برای کودکان گلپایگانی در جشنواره آدم برفی‌ها، اظهار کرد: همزمان با بارش برف طی روزهای گذشته در گلپایگان، شهرداری و شورای شهر برگزاری جشنواره آدم برفی‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این جشنواره به صورت ارسال تصاویر آدم برفی‌ها، و همچنین به صورت حضوری نیز روز بیست وششم بهمن‌ماه در محل پارک فرهیختگان با حضور کودکان به همراه خانواده با هدف شاد کردن شهروندان در یک روز برفی انجام شد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: سبک زندگی، سلامت جسم و روح و جلوگیری از کم تحرکی مهمترین هدف برگزاری جشنواره آدم برفی بود؛ برای ایجاد نشاط و شادی متناسب با ذائقه و سلیقه شهروندان، شهرداری در تلاش است به مناسبت‌های مختلف جشن‌هایی برگزار کند.

شکرزاده با بیان اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری برپایی جشنواره‌های شاد و مفرح است، ادامه داد: بارش برف زمستانه بهانه‌ای برای برگزاری جشنواره آدم‌برفی بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در جشنواره آدم‌برفی، تصاویر آدم برفی‌های ساخته شده خود را ارسال کرده‌اند، که پس از پایان مهلت ارسال تصاویر که جمعه مورخ بیست و هشتم بهمن ماه است به نفرات برتر هدایایی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 641807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.