برترین گلزنان لیگ‌برتر فوتبال ایران تا پایان هفته بیستم

تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، شهریار مغانلو و عارف رستمی با هفت‌گل در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، بیست هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری برگزار شد علاوه‌بر جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، رتبه گلزنان لیگ‌برتر نیز دستخوش تغییرات شد.

جدول برترین گلزنان لیگ‌برتر تا پایان هفته ۲۰:

۱. شهریار مغانلو (سپاهان)؛ ۷ گل

۲. عارف رستمی (مس کرمان)؛ ۷ گل

۳. محمدرضا آزادی (آلومینیوم)؛ ۶ گل

۴. محمد عباس‌زاده (تراکتور)؛ ۶ گل

۵. رضا اسدی (تراکتور)؛ ۶ گل

۶. حامد شیری (نساجی)؛ ۶ گل

۷. سجاد بازگیر (ملوان)؛ ۶ گل

۸. یورگن لوکادیا (----)؛ ۶ گل

به‌غیر از شهریار مغانلو و عارف رستمی که با هفت‌گل بهترین گلزنان فعلی لیگ‌برتر فوتبال تا پایان هفته بیستم به‌شمار می‌روند و در هفته‌های اخیر حسابی روی‌دور گلزنی افتاده‌اند؛ پنج بازیکن هستند که همگی شش‌گله‌اند و خطر جدی برای کسب عنوان آقای‌گلی و عبور از دو صدرنشین فعلی هستند. ضمن اینکه یورگن لوکادیا بازیکن سابق پرسپولیس همچنان در بین برترین گلزنان لیگ‌برتر حضور دارد، آن‌هم باوجود اینکه ۹ هفته است در ایران توپ نمی‌زند.

۱۰ هفته دیگر باقی‌مانده و رقابت برای تصاحب کفش‌طلای لیگ‌برتر فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و احتمالاً در هفته‌های پایانی لیگ به اوج خودش برسد؛ از طرفی مغانلو امید اصلی سپاهان برای گلزنی و کسب عنوان قهرمانی است و عارف رستمی هم تنها مهره مهم مس کرمان برای جداشدن از قعر جدول لقب گرفته است. سایر بازیکنان ازجمله محمدرضا آزادی و سجاد بازگیر به‌عنوان پدیده‌های فعلی می‌توانند عملکرد عالی‌شان را بهبود بخشند.

کد خبر 641762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.