کمک ۷ میلیاردی به صنعت‌نفت آبادان برای رهایی از مهلکه سقوط

سازمان منطقه‌آزاد اروند مبلغ هفت میلیارد تومان را به باشگاه صنعت‌نفت آبادان اختصاص داد تا با شارژ مالی بتواند نتایج مناسبی در هفته‌های آتی کسب کند و از منطقه سقوط جدا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس شنیده‌ها، در ماه‌هایی که باشگاه صنعت‌نفت آبادان به‌عنوان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار ایران دچار مشکلات عدیده‌ای ازجمله بی‌پولی است؛ سازمان منطقه‌آزاد اروند مبلغ هفت میلیارد تومان را به صنعت‌نفت آبادان تزریق کرد؛ این شارژ مالی آبادانی‌ها در شرایطی صورت پذیرفت که در روزهای گذشته شاهد حضور مسئولان آبادانی از جمله نماینده‌های مجلس در تمرینات زردپوشان برزیلی بودیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تا پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب فقط دو پیروزی، شش تساوی، ۱۲ باخت و فقط ۱۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته است و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به لیگ دسته‌اول به‌حساب می‌آید. آن‌هم در شرایطی که دیگر تیم نفتی یعنی مسجدسلیمان با صنعت‌نفت هم‌امتیاز و اختلاف هردو با رده چهاردهم جدول شش‌امتیاز است.

زردپوشان آبادانی که در فصل‌جاری لیگ‌برتر سه‌سرمربی عوض کرده‌اند، آخرین‌بار در هفته دوازدهم رنگ پیروزی را دیدند و از آن‌زمان تاکنون، سه‌تساوی و شش‌باخت متحمل شدند. آمار فاجعه‌باری که با رضا پرکاس استارت خورد، با فیروز کریمی ادامه پیدا کرد و به‌نظر می‌رسد قرار است با ادسون تاوارس هم به تلخ‌ترین شکل‌ممکن پایان یابد.

کد خبر 641742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.