مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان تغییر کرد

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر مسیر سرویس‌دهی خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی خبر داد.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تغییر مسیر حرکت خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: با توجه به فرونشست و عملیات عمرانی از امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم بهمن_ این خطوط تغییر مسیر دارد.

وی با بیان اینکه مسیر پل شهید چمران دچار فرونشست شده و مسیر مسدود شده است، گفت: با توجه به این موضوع و برای جلوگیری از حوادث احتمالی، مسیر اتوبوس‌خطوط ۸۰ و ۸۳ تغییر کرد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ با توجه به تغییر مسیر، خیابان کاوه، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی‌پور، پل رباط، مسیر غرب به شرق شهید ردانی‌پور و روی پل شهید چمران خواهد بود که با توجه به این موضوع، دو ایستگاه از چرخه سرویس‌دهی حذف شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های پل شهید چمران و اشراق از چرخه سرویس‌دهی خطوط ۸۰ و ۸۳ حذف شده است، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای استفاده از این خطوط به ایستگاه بعدی مراجعه کنند.

علاءالدینی با اشاره به مسیر سرویس‌دهی خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان گفت: مسیر خط ۸۰ از سه‌راه ملک‌شهر آغاز می‌شود و با گذر از خیابان کاوه، بزرگراه‌های شهیدان چمران، آقابابایی، صیاد شیرازی به پایانه صفه می‌رسد و مسیر خط ۸۳ نیز از این مبدا آغاز می‌شود و به پل بزرگمهر منتهی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 641709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.