آیت‌الله رئیسی وارد فرودگاه مهرآباد شد

رئیس‌جمهور ایران که در رأس هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی و برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، دقایقی پیش با استقبال رسمی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که در رأس هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی و برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم_ با استقبال رسمی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای کابینه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین، امضای اسناد همکاری راهبردی در بخش‌های مختلف، سخنرانی در دانشگاه پکن، دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چینی، دیدار با نمایندگان ده‌ها شرکت بزرگ تجاری و صنعتی چینی و دیدار با مسلمانان پکن در مسجد تاریخی دونگ سی از جمله برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به کشور چین بود.

رئیس‌جمهور را در این سفر اسماعیلی، رئیس دفتر و وزرای امور خارجه، اقتصاد، نفت، صمت، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی همراهی کردند.

کد خبر 641684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.