رئال مادرید ۴ _ الچه صفر / آتش‌بازی کریم از روی نقطه پنالتی

بنزما موفق شد برای رئال مادرید دبل کند تا این تیم در بازی یک‌طرفه برابر الچه به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم رئال مادرید که شنبه در مراکش توانست فاتح جام باشگاه‌های جهان شود، بازی معوقه خود در لالیگا برابر الچه را برگزار کرد و در نهایت با درخشش بنزما موفق شد به پیروزی برسد.

رئال مادرید در خانه به پیروزی چهار بر صفر مقابل الچه دست یافت تا فاصله خود را با بارسلونا، صدرنشین لالیگا به هشت امتیاز برساند. لوس بلانکوس تنها پس از هشت دقیقه پیش افتاد و مارکو آسنسیو توانست از مقابل دو مدافع الچه عبور و دروازه این تیم را باز کند.

میزبان به دنبال گلزنی مقابل تیمی بود که بیشترین گل خورده در لالیگا را به ثبت رسانده است. شاگردان آنچلوتی به بازی خوب خود ادامه دادند و پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان مسابقه یک ضربه پنالتی به دست آوردند. کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به خوبی ضربه زد و توانست تیمش را به گل دوم برساند.

در نیمه دوم، مادرید دومین پنالتی شب خود را تبدیل به گل کرد. ضربه سر بنزما به بازوی انزو روکا برخورد کرد و داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد. مهاجم فرانسوی نیز برای دومین بار در این مسابقه گلزنی کرد و تعداد گل‌های خود در لالیگا را به ۱۱ گل در ۱۳ بازی رساند.

بادیا، دروازه‌بان الچه، در نیمه دوم چندین مهار فوق‌العاده انجام داد تا اجازه بدتر شدن نتیجه را ندهد. وی دو موقعیت مهم برابر رودریگو و یک ضربه آکروباتیک زیبا از آسنسیو را به خوبی مهار کرد.

رئال مادرید در ادامه مسابقه و در زمانی که تنها ۱۰ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، موفق شد چهارمین و آخرین گل خود را بزند. لوکا مودریچ، بازیکن تعویضی رئال، توپ را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد و سپس با یک شوت دیدنی به کنج دروازه حریف فرستاد.

رئال مادرید که در هفته‌های اخیر عملکرد آنچنان درخشانی نداشته است با کسب یک پیروزی ساده برابر الچه می‌تواند با روحیه بهتری پا به مسابقات بعدی بگذارد و همچنان برای رسیدن به جایگاه بارسلونا در صدر جدول بجنگد.

کد خبر 641666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.