آرسنال ۱ _ منچسترسیتی ۳ / بازگشت به صدر با شکست شاگرد سابق

پپ گواردیولا موفق شد در نیمه مربیان میکل آرتتا را شکست دهد و تیمش را به صدر جدول لیگ جزیره برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرسنال امشب در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر طی دیدار معوقه هفته دوازدهم برابر منچسترسیتی قرار گرفت که در نهایت منچسترسیتی با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

ارلینگ هالند موفق شد به طلسم چند بازی گل نزدن خود پایان دهد و در دیداری بسیار مهم برابر آرسنال، نام خود را در لیست گلزنان ثبت کند. به لطف درخشش هالند، منچسترسیتی موفق شد به صدر جدول لیگ جزیره صعود کند و بعد از مدت‌ها آرسنال را پشت سر خود جا دهد.

پیروزی سیتیزن‌ها برابر آرسنال نقش بسیار مهمی در روند کمتر کردن اختلاف با تیم صدرنشین داشت و شاید فائق آمدن پپ بر تفکرات شاگرد سابقش، میکل آرتتا، باعث شود سرنوشت قهرمانی جزیره نیز عوض شود.

توپچی‌ها شروعی پرجنب‌وجوش در مسابقه داشتند و ادی انکتیا در ابتدای بازی فرصت داشت در یک موقعیت خوب دروازه ادرسون را باز کند، اما در نهایت ناکام ماند. در ادامه تیم میهمان به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۲۴ پیش افتاد.

کوین دی بروینه پاس رو به عقب تاکهیرو تومیاسو را قطع کرد و با یک ضربه چیپ دیدنی، توپ را از بالای سر آرون رمزدیل به درون دروازه توپچی‌ها فرستاد.

پس از دریافت گل اول، آرسنال خیلی سریع موضع خود را در جریان مسابقه تغییر داد و در نهایت بوکایو ساکا موفق شد با خونسردی کامل از روی نقطه پنالتی تیمش را به گل تساوی برساند.

نیمه دوم بازی بسیار چشم‌نواز بود و در نهایت شاگردان پپ موفق شدند اثر نهایی را بگذارند. در حالی که منچستر سیتی یک پنالتی را به دلیل آفساید و تشخیص وی‌ای‌آر از دست داد، گل دوم روی یک حرکت تهاجمی تمرین‌شده و با ضربه دقیق جک گریلیش به ثمر رسید.

پس از آن ارلینگ هالند موفق شد با شکستن طلسم گلزنی خود و باز کردن دروازه آرسنال، خیال پپ را راحت کند. پاس دی بروینه در بهترین موقعیت به مهاجم نروژی رسید و او نیز موفق شد بیست‌وششمین گل خود در لیگ را به ثمر برساند.

اگرچه توپچی‌ها هنوز یک بازی کمتر از منچسترسیتی انجام داده‌اند، با این حال شاگردان پپ به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته‌اند و موفق شدند بالاخره تیم لندنی را از این جایگاه کنار بزنند.

من‌سیتی در دیدار بعدی خود روز شنبه از ناتینگهام فارست پذیرایی می‌کند و آرسنال نیز به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

کد خبر 641663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.