شهردار خرم‌آباد استیضاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: پاسخ شهردار این شهر اعضای شورای ششم را قانع نکرد، لذا در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده به‌منظور استیضاح وی برگزار خواهد شد، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

کرم نعمتی در حاشیه جلسه سوال از شهردار خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به قانع نشدن اعضای شورای ششم خرم‌آباد از پاسخ شهردار این شهر به بخش دوم سوالات آن‌ها، در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده _سی‌ام بهمن_ به‌منظور استیضاح وی برگزار خواهد شد، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی افزود: استیضاح شهردار حق طبیعی اعضای شورای اسلامی شهر است تا در صورت وجود نارضایتی از عملکرد شهردار این اقدام را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: در روند استیضاح شهردار ۵۴ سوال از طرف اعضای شورا مطرح شد که شهردار طی دو جلسه به سوالات پاسخ پرداخت تا بتواند اعضا را قانع کند.

وی ادامه داد: با توجه به بودجه و ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد، اعضای شورا از روند فعالیت‌ها در مدیریت شهری رضایت ندارند و از پاسخ شهردار به بخش دوم سوالات مطرح شده، قانع نشدند.

نعمتی اظهار کرد: آنچه که مهم است قضاوت اعضای شورای اسلامی شهر است، یعنی اعضای شورا که من نیز یکی از آنها هستم، باید مصلحت شهر، منافع مردم و منافع شهروندی را لحاظ کنند و بهترین تصمیم را با توجه به شرایط زمانی بگیرند؛ آنچه که مهم است این است که اعضای شورا باید بر اساس تقوا، عدل، انسانیت و واقعیات تصمیم بگیرند نه اینکه منافع شخصی را لحاظ کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع عزل سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد صرفاً در زمینه مدیریت شهری است، گفت: شهردار این شهر فردی پاکدست و مایه افتخار ما است اما مشکلات مدیریتی باعث شد تصمیمی مبنی بر استیضاح گرفته شود که امیدواریم هر آنچه که به صلاح مردم است، اتفاق بیفتد.

کد خبر 641648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.