علیرضا جهانبخش: نمی‌خواستم از فاینورد جدا شوم/ هر بازیکن فرهنگ خاص کشور خود را دارد

وینگر تیم فوتبال فاینورد هلند گفت: نمی‌خواستم از فاینورد جدا شوم و به پیشنهادها پاسخ منفی دادم. به مربی تیم هم گفتم که اصلا جدا نمی‌شوم. میراث چیزی است که برای ساختن آن تلاش می‌کنیم و اگر توانستید در باشگاهی چیزی بر جای بگذارید، آن وقت بهتر است جدا شوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که فصل جاری لیگ‌های فوتبال دنیا به‌ویژه در قاره اروپا به نقطه حساسی رسیده‌اند، در لیگ اردیویژه هلند، تیم فوتبال فاینورد با علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی‌اش در ۲۱ بازی به ۱۳ پیروزی، ۷ تساوی و فقط یک شکست رسیده و با ۴۶ امتیاز، در صدر جدول قرار گرفته و با آلکمار نیز دو امتیاز فاصله دارد که حاشیه امنی برای آن‌ها ایجاد کرده است که می‌تواند با حفظ کسب نتایج خوب به قهرمانی‌شان ختم شود. علیرضا جهانبخش نیز که اوایل فصل عملکرد خیلی خوبی نداشت، پس از جام‌جهانی فوق‌العاده درخشان ظاهر شده است.

به‌دنبال آن، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با نشریه Voetbal International هلند درباره شرایط تیم فوتبال فاینورد اظهار کرد: باید بگویم که کادر فنی و پزشکی ما عالی هستند. وقتی تیمی ۱۵ بازیکن را تغییر می‌دهد و برخی مصدوم می‌شوند، قرار گرفتن در وضعیت مناسب در جدول بسیار دشوار است. هر بازیکن فرهنگ خاص کشور خود را دارد و هماهنگی آن‌ها برای کادر فنی بسیار سخت است.

وی افزود: ما به‌خوبی برای بازی‌ها آماده می‌شویم و با دوندگی و پرسینگ بالا بازی می‌کنیم. برای برایتون احترام زیادی قائلم، اما اکنون از حضور در فاینورد خوشحالم. می‌خواهم به بازیکنان جوان حاضر در فوتبال هلند بگویم که باید تلاش زیادی داشته باشند تا در ادامه فوتبال خود بتوانند راهی انگلیس، آلمان و اسپانیا شده و پیشرفت کنند.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواستم از فاینورد جدا شوم و به پیشنهادها پاسخ منفی دادم. به مربی تیم هم گفتم که اصلا جدا نمی‌شوم. میراث چیزی است که برای ساختن آن تلاش می‌کنیم و اگر توانستید در باشگاهی چیزی بر جای بگذارید، آن وقت بهتر است جدا شوید.

کد خبر 641616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.