ستاره‌ای که پس از یک اشتباه محاسباتی سرانجام بارسایی شد

جولیان آرائوخو قرار است سرانجام انتقال خود را از لس‌آنجلس گلکسی به بارسلونا با قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد تکمیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، پس از ثبت مدارک با ۱۸ ثانیه تاخیر در روز مهلت مقرر، امکان خرید آرائوخو را از دست داد.

متئو آله‌مانی، مدیر ورزشی تیم، متعاقبا تایید کرد که باشگاه به‌دنبال راه‌حلی برای این مشکل است و به‌نظر می‌رسد که حالا به راه‌حلی رسیده است. به گفته فابریتزیو رومانو، آرائوخو قرار است فردا پنجشنبه به بارسلونا سفر کند و انتقال چهار میلیون یورویی‌اش از لس‌آنجلس گلکسی را تکمیل کند.

آرائوخو نمی‌تواند در این فصل برای بارسلونا بازی کند و با تیم دوم که در حال‌حاضر توسط رافا مارکز هدایت می‌شود، کارش را شروع خواهد کرد. این بازیکن مکزیکی به Relevo گفته است که می‌تواند فصل آینده در ترکیب اصلی تیم باشد.

مارکز گفت: خوشحالم که او به بارسلونا می‌آید. سران تیم از قبل آرائوخو را تماشا کرده‌اند. اکنون همه‌چیز حل شده و من خوشحالم. او برای مدتی در کنار من خواهد بود و سپس به تیم اصلی می‌رود. اجازه دهید کمی خود را وفق دهد و امیدوارم آرائوخو اینجا حرفه خوبی داشته باشد.

بارسلونا فاقد یک مدافع راست تخصصی است و از ژول کانده در این پست استفاده کرده است. بنابراین آرائوخو اگر بتواند ژاوی را تحت تاثیر قرار دهد و به ترکیب تیم اصلی راه یابد، این شانس را دارد که فصل بعد جایگاه خود را به‌دست آورد.

آرائوخو می‌تواند به موقع از راه برسد تا دیدار تیم جدیدش برابر منچستریونایتد را در اولین بازی مرحله حذفی لیگ اروپا پنجشنبه در نیوکمپ ببیند.

کد خبر 641579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.