میلیاردر ایرانی‌آمریکایی تاتنهام را هدف قرار داده است

تاتنهام هاتسپر می‌تواند آخرین باشگاه لیگ برتری باشد که پیشنهاد خرید دریافت کرده است و گفته می‌شود جهم نجفی، میلیاردر ایرانی‌آمریکایی، در حال آماده‌سازی پیشنهاد خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش فایننشال تایمز، نجفی هفته‌ها تا ارائه پیشنهادی به ارزش ۳.۷۵ میلیارد دلار به جو لوئیس، مالک تاتنهام، و دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، فاصله دارد. این میلیاردر ایرانی‌آمریکایی در حال همکاری با کنسرسیومی از سرمایه‌گذاران است و انتظار می‌رود پیشنهادی رسمی به تیم لیگ برتری ارائه کند.

ساختار معامله به گونه‌ای خواهد بود که نجفی و کنسرسیومش ۷۰ درصد از ۳.۷۵ میلیارد دلار را به خود اختصاص دهند. ۳۰ درصد باقی‌مانده توسط حامیان خلیج فارس، عمدتا از ابوظبی، تامین خواهد شد.

هواداران در این فصل به‌دلیل نتایج ضعیف باشگاه در لیگ برتر و ناکامی در کسب یک جام مهم از زمان بالا بردن جام اتحادیه در سال ۲۰۰۸، به لوی اعتراض کردند.

بنابراین نجفی می‌تواند مالک میلیاردر بعدی در لیگ برتر شود. تاد بولی و گروه کلیرلیک کپیتال در ماه می خرید ۴.۲۵ میلیارد پوندی چلسی را تکمیل کردند. ستاره هالیوودی، مایکل جردن، نیز در تصاحب بورنموث نقش داشته است. تصور می‌شود برای خرید شیاطین سرخ هم، پنج پیشنهاد آماده باشد، این در حالی است که قیمت پیشنهادی فروش این باشگاه پنج میلیارد پوند است.

تاتنهام یکشنبه در لیگ برتر میزبان وستهام یونایتد است.

کد خبر 641573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.