گیتی‌پسند ۲۷ _ شهید شاملی کازرون ۲۶/ تیم پرستاره کازرون در دقایق پایانی بازی را واگذار کرد

تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مقابل کازرون صف‌آرایی کرد و این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز _ چهارشنبه بیست‌وششم بهمن _ از ساعت ۱۶ در سالن سجادی مقابل شهید شاملی کازرون قرار گرفت که بازی با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

نیمه اول: گل اول این دیدار برای شاملی کازرون به ثمر رسید. گیتی‌پسندی‌ها در حمله موفق عمل نمی‌کنند. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۶ بر ۳ به سود کازرون است. هرچه از زمان بازی می‌گذرد، عملکرد قرمزپوشان بهتر می‌شود. دروازه‌بان کازرون موقعیت‌های حساسی را برای تیم خود مهار کرده و بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود کازرون است. بازیکنان گیتی‌پسند اجازه نمی‌دهند اختلاف گل زیاد شود. سرمربی کازرون از تمامی بازیکنان خوب خود در این دیدار استفاده کرد. درنهایت نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود کازرون تمام شد.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم تا دقیقه ۴ گلی نداشت و درنهایت بازیکن کازرون روی یک ضربه پنالتی دروازه گیتی‌پسند را باز کرد. اختلاف گل به حداقل رسیده و بازی جذابی از هر دو تیم شاهد هستیم. در این نیمه، دروازه‌بان گیتی‌پسند هم حضور درخشانی دارد. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به سود کازرون است. سرمربی گیتی‌پسند که اجازه حضور روی نیمکت تیمش را ندارد، از بین تماشاگران تیم خود را هدایت می‌کند. بازی توسط قرمزپوشان اصفهانی به تساوی کشیده شد. کازرونی‌ها از بی‌دقتی اصفهانی‌ها استفاده کردند و دوباره پیش افتادند. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ به نفع کازرون است. درنهایت قرمزپوشان اصفهان با یک بازی بهتر در دقایق آخر بازی با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی رسیدند.

کد خبر 641567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.