صدور بیش از ۱۰۰ اخطار سد معبر در مرکز شهر اراک

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: طی یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ مورد اخطار جهت رفع سد معبر در معابر مرکزی شهر صادر شده است.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما و بارش توزیع آسفالت گرم مقدور نیست، ترمیم و بهسازی معابر به وسیله آسفالت سرد انجام می‌شود.

وی افزود: طی روزهای اخیر بیش از ۳۰۰ کیسه آسفالت سرد برای پر کردن چاله‌های آب و فاضلاب، چاهک‌های سطح معابر اصلی و فرعی منطقه و ترمیم ترکیدگی آسفالت‌ها به دلیل برف و سرما اجرا شده است.

شهردار منطقه دو اراک با بیان اینکه پس از توزیع آسفالت، جدول‌گذاری و اجرای کف‌فرش یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان در سطح منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته به طور میانگین ۵۰۰ متر جدول‌گذاری و سنگ‌فرش در سطح منطقه انجام و ۶۰۰ مورد نصب و تعمیر دال (پل‌ها)، دریچه‌های فلزی و بتنی جهت مدیریت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرا شده است.

وفایی‌راد تاکید کرد: بساط‌گستری باعث اخلال در رفت و آمد و نازیبایی فضای شهر می‌شود، این حق شهروندان است که در شهر به‌راحتی تردد کنند؛ لذا طی یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ مورد اخطار جهت رفع سد معبر در معابر مرکزی شهر صادر شده است.

وی تصریح کرد: تخریب و دیوارکشی زمین‌های ناایمن و رفع خطر از بناهای قدیمی برابر با قانون شهرداری و نظافت و جمع‌آوری زباله‌ها به ترتیب بیشترین موارد شکایات مردمی بوده است که به همت حوزه اجراییات منطقه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

کد خبر 641565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.