عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از حفظ نارون‎‌های آلوده کرمان تا سال آینده کمر ترافیک را می‌شکنیم و ارتفاع برف در فریدونشهر اصفهان به دو متر رسید را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حفظ نارون‌های آلوده به ضرر این شهر است

یدالله علیزاده، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه عمر درختان نارون در بلوار جمهوری اسلامی این شهر به پایان رسیده و حفظ نارون‌های آلوده به ضرر شهر است گفت: نارون‌های سالمی را که هنوز دچار افت نشده‌اند، نگه می‌داریم.

ارتفاع برف در فریدون‌شهر اصفهان به دو متر رسید

ابراهیم باتوانی، شهردار فریدون‌شهر در غرب استان اصفهان ارتفاع کنونی برف در این شهر را حدود دو متر برآورد کرد و گفت: با توجه به وضعیت بارش‌ها، کماکان نیازمند کمک و همکاری دیگر دستگاه‌ها و شهرداری‌های شهرهای اطراف هستیم.

سال آینده کمر ترافیک را می‌شکنیم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده کمر ترافیک را می‌شکنیم، گفت: برف سال ۹۶ موجب بی‌آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری تهران شد.

ششمین شهردار ابهر انتخاب شد

رضا حیدری با کسب چهار رأی به عنوان ششمین شهردار ابهر انتخاب شد تا این دور همچنان ادامه داشته باشد.

افزایش بودجه ۱۴۰۲ شهرداری برای جمع‌آوری و نگهداری جانوران موذی و سگ‌های ولگرد پایتخت

رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با توجه ویژه شهردار تهران، بودجه مباحث جانوران موذی و سگ‌های ولگرد برای سال بعد افزایش پیدا می‌کند.

خطرات ناشی از بارش باران بعد از برف کوهرنگ را تهدید می‌کند

فرزاد پرویزی، شهردار چلگرد گفت: بارش‌ها در کوهرنگ از شب گذشته، از برف به باران تغییر کرده است و این موضوع تهدیدات بسیاری در پی دارد.

کد خبر 641553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.