بارش برف و باران در همه محورهای استان اصفهان/ احتمال محدودیت تردد مقطعی وجود دارد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: بارش شدید برف در محورهای شهرستان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب استان مشاهده می‌شود؛ به‌ویژه در محورهای شهرستان سمیرم، فریدونشهر، لنجان، فریدن، خوانسار و گلپایگان شاهد بارش شدید برف هستیم که در برخی مقاطع احتمال کولاک نیز وجود دارد.

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان، اظهار کرد: درحال‌حاضر در همه محورهای استان به جز محورهای محدودی از شهرستان خوروبیابانک شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم.

وی افزود: بارش شدید برف در محورهای شهرستان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب مشاهده می‌شود به ویژه در محورهای شهرستان سمیرم، فریدونشهر، لنجان، فریدن، خوانسار و گلپایگان شاهد بارش شدید برف هستیم که در برخی مناطق احتمال کولاک نیز وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط محورها، ممکن است محدودیت تردد مقطعی از سوی پلیس برای برقراری تردد ایمن و روان اعمال شود.

تاکی اضافه کرد: همه راهداران استان در محورهای مواصلاتی در حال آماده‌باش هستند و عملیات راهداری زمستانه را انجام می‌دهند. به دلیل نداشتن زنجیر چرخ توسط برخی از خودروها، مشکلاتی در محورهای شهرستان سمیرم به ویژه در محدوده کمربندی سمیرم، محور شهرضا-سمیرم و محور سمیرم-یاسوج داشتیم که با حضور راهداران و انجام عملیات راهداری، بازگشایی مسیر انجام شد.

وی تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌شود از تردد غیرضروری به ویژه در شب اجتناب کنند و در صورت لزوم تردد، پیش از شروع سفر حتماً با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از شرایط محورها آگاه شوند. همچنین به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است. همراه داشتن سوخت کافی، غذا و لباس گرم کمک می‌کند که اگر به هر دلیلی ناچار به توقف در مسیر شدند کمتر دچار مشکل شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: خواهشمندیم در صورت اعمال توقف تردد مقطعی رانندگان با راهداری و پلیس، حتماً همکاری داشته باشند.

کد خبر 641478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.