اقتدار انقلاب اسلامی در جهان تثبیت شده است / لزوم تبیین الگوی شهید سلیمانی برای جوانان

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شأن و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان تثبیت شده، اما امروز مشکل اصلی ما داخل کشور است که نباید همچون موریانه از داخل ما را دچار تخریب کند.

به گزارش ایمنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای منطقه هفت شهرداری تحت عنوان «آسمان هفتم» اظهار کرد: ملت ایران بدانید شهید فقط رهرو می‌خواهد، امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی‌آزمایی کنیم.

وی با اشاره به خسارت‌های معنوی و تربیتی به جوانان و نوجوانان در ایام شیوع کرونا افزود: برگزاری مراسمی همچون بزرگداشت شهدا و نکوداشت قهرمانان شهید در سطح کشور، در دوره‌های مختلف باعث می‌شود جوانان علاوه بر ارتباط بهتر با نسل امروز و دوران گذشته، احترام و عزت بیشتری نسبت به این انسان‌های بزرگ بگذارند.

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ۷۶ زن اسیر، چند هزار دانش‌آموز و ۲۵۰۰ شهید ورزشکار تقدیم کشور کردیم، اما این مطالب را برای جوانان خود بازگو نکردیم، همین موضوع باعث شده است که تعداد کمی از جوانان و نوجوانان از راه شهدا فاصله می‌گیرند و در این شرایط برخی سلبریتی‌ها و ورزشکاران وطن‌فروش برای نوجوانان ما الگو شده‌اند.

وی افزود: زنان در زمان شاه فقط چهار مدال ورزشی داشتند، در حالی که امروز زنان ایرانی ۱۲۵۰ برابر بیشتر مدال ورزشی دریافت کرده‌اند و این به برکت انقلاب اسلامی است.

سردار اهوازیان با اشاره به نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: برای جوانان تعریف نکرده‌ایم که امروز برخی از سلاح‌های ما را زنان ایرانی طراحی می‌کنند و چه توانایی‌ها و قابلیت‌هایی دارند، امروز زنان ما خلبان هستند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کنند.

الگوی بی‌نظیر شهید سلیمانی برای جوانان

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی این شهید را یک الگوی بی‌نظیر خواند که باید برای جوانان تبیین شود و ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی تحت تأثیر سردار علی هاشمی به سپاه آمد و دلیرمردانه مبارزه کرد تا به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار اهوازیان گفت: علی هاشمی کسی بود که وجود شهید حاج قاسم سلیمانی را در دوران جنگ تحمیلی چون گوهر یافت و او را به عرصه سربازی ولایت وارد کرد و امروز شاهدیم حاج قاسم سلیمانی به دلیل مزین بودن به اخلاق نیک، به فرمانده دل‌ها تبدیل شده است.

وی اضافه‌کرد: حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه با گرفتن مسئولیت، غرور پیدا نکرد و هیچ‌گاه در کسوت یک مسئول اشرافی رفتار نکرد و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و وابسته به میز، صندلی و ماشین یک فرمانده نبود و جهادگرایانه در عرصه خدمت به اسلام و نظام فعالیت کرد.

سردار اهوازیان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی برادر همه جوانان ما بود، نه یک فرمانده نظامی؛ در کسوت فرمانده فوق امنیتی سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که باید در دنیا شهید بود تا شهید شد.

وی تاکید کرد: باید دلیرمردی‌ها و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و وحشی‌گری‌های داعش در برابر شیعیان سوریه را بیان می‌کردیم تا امروز غرب‌گرایان ادعاهای واهی در برابر ما نداشته باشند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، در فلسطین روزانه حداقل ۳۰ عملیات علیه رژیم صهیونیست انجام می‌شود، گفت: امروز هزینه شهادت یک نظامی ایرانی برای دشمنان حداقل یک میلیارد تومان است، داعش حاضر بود برای نابودی هر نظامی ایرانی در سوریه، سه موشک شلیک کند.

وی پیچ خطرناک کنونی را نقشه دشمنان دانست و تاکید کرد: اگر لحظه‌ای غفلت در این عرصه کنیم، دشمن به سمت ما شلیک کرده است.

سردار اهوازیان با اشاره به قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز گفت: تنها کشوری هستیم که روی قایق شش متری موشک بستیم و امروز مجهز به سلاح‌های فوق پیشرفته هستیم، پهپادهای آمریکایی از چنگ پهپادهای ایرانی جان سالم به در نمی‌برند و این قدرت بازدارندگی ایران در عرصه تجهیزات نظامی، بازار فروش سلاح آمریکایی‌ها را در جهان کساد کرده است.

وی اظهار کرد: ایرانیان و نظامیان ایرانی به مدد تفکر جوانان و همت و اراده آنان توانسته‌اند در مقابل همه زیاده‌خواهان و سلطه‌جویان راست‌قامت بایستند، مشکلی در خارج از کشور نداریم و شأن و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان تثبیت شده، اما امروز مشکل اصلی ما داخل کشور است که نباید همچون موریانه از داخل ما را دچار تخریب کند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور ادامه داد: اگر زمانی هیچ کشوری اجازه نداشت سیم خاردار به ایران بفروشد، امروز به مدد توانایی و تکیه بر جوانان، دشمنان از از تجهیزات ایرانی هراس دارند.

کد خبر 641382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.