تخصیص ۴۰درصدی اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به گلپایگان

فرماندار گلپایگان از تخصیص ۴۰درصدی اعتبارات به گلپایگان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان خبر داد و گفت: دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان، ۶۰ پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح شد.

وی از تخصیص ۴۰درصدی اعتبارات به شهرستان گلپایگان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات اقدام کنند.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان، اجرای نهضت ملی مسکن روند پیشرفت دارد و ساخت و سازها آغاز شده است.

عسگریان تاکید کرد: نظارت مستمر بر کنترل قیمت کالاهای اساسی در شهرستان صورت گیرد.

نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی

قاسم شریفیان، رئیس دادگستری گلپایگان، نیز در این جلسه اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع به مفهوم این است که ادارات به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

وی گفت: برخی مسئولان ادارات مردم را به سمت دادگستری ارجاع می‌دهند، در صورتی که مشکل در همان اداره قابل رفع است.

رئیس دادگستری گلپایگان تاکید کرد: به‌منظور پیشگیری از تصرف اراضی دولتی، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها گشت مشترکی از سوی ادارات مربوطه راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی، افزود: چاه‌های غیرمجاز پلمپ شود.

شریفیان با اشاره به تشکیل شورای حفظ حقوق بیت‌المال در دادگستری، افزود: مشکلات حقوقی در زمینه صیانت از حقوق بیت‌المال به شورای حفظ حقوق بیت‌المال اطلاع داده شود؛ در غیر این صورت با مدیر اداره برخورد قضایی می‌شود. جاده‌های شهرستان گلپایگان فاقد تابلوهای ایمنی و خط‌کشی خطوط مابین جاده است. باید برای اجرای مصوبات کمیته پیشگیری از حوادث اقدام شود.

وی با اشاره به نارضایتی‌های مردم گلپایگان از وجود معادن در این شهرستان، گفت: یک‌دهم درآمد معادن در شهرستان باید هزینه شود. نحوه فعالیت معادن این شهرستان شفاف‌سازی شود.

برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برای حفظ اراضی کشاورزی

امیرمسعود شهبازی، مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان، با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار در بهمن‌ماه ۱۵ تن گوشت گوسفند و گوساله و ۷۰ تن برنج دولتی توزیع شد، اظهار کرد: در سال جاری، به‌منظور حفظ اراضی کشاورزی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته، در تامین سوخت گازوئیل برای کشاورزان با مشکلاتی مواجه بودیم.

کد خبر 641366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.