ذوب‌آهن ۴۰ _ شهرداری گرگان ۸۸/صعود گرگانی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان

تیم بسکتبال ذوب آهن در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان مقابل شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد تا گرگانی‌ها راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان امروز_ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن _ از ساعت ۱۳:۰۰ در سالن مجموعه ورزشی ملت در حضور هواداران خود به مصاف تیم مدعی شهرداری گرگان رفت که با نتیجه ۸۸ بر ۴۰ بازی را واگذار کرد.

کوارتر اول: گرگانی‌ها خیلی رود در این کوارتر اختلاف ایجاد کردند، در ادامه ذوبی ها تلاش کردند تا اختلاف امتیازات را جبران کنند. شاگردان شمس ۵ امتیاز گرفتند، اما گرگانی‌ها بازی بهتر خود را به تیم رقیب دیکته و ۱۳ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. سرمربی ذوبی ها از بازیکنان خودش می‌خواهد دفاع را از بالا شروع کنند، گاندو ها و گرگانی‌ها چهار خطا شدند. ست اول با نتیجه ۲۴ بر ۱۰ به سود شهرداری گرگان تمام شد.

کوارتر دوم: این کوارتر با امتیاز گیری گرگانی‌ها شروع شد، ذوبی ها در دفاع و حمله عملکرد خوبی ندارند تا شمس مجبور شود خیلی زود تایم استراحت بگیرد. شهرداری گرگان به امتیاز ۳۰ رسید، گاندو ها در دقیقه ۵ بازی نخستین امتیاز این کوارتر را کسب کردند. بازیکنان جوان ذوب آهن تمرکز لازم را ندارند، بازیکنان گرگان اختلاف امتیاز را به عدد ۲۹ افزایش دادند.

کوارتر سوم: ذوبی ها در کوارتر سوم بازی خوبی ارائه می‌دهند، تماشاگران اصفهانی تیم خود را تشویق می‌کنند. سرمربی شهرداری گرگان تایم استراحت گرفت، بازی در دقیقه پنج با نتیجه ۵۹ بر ۱۹ به سود گرگان است. گاندو ها اگر کوارتر های قبل را هم مانند کوارتر سوم بازی می‌کردند، اختلاف امتیاز اینقدر زیاد نمی‌شد. کوارتر سوم با نتیجه ۶۸ بر ۲۸ به سود گرگان تمام شد.

کوارتر چهارم: در این کوارتر دو تیم امتیاز گیری می‌کنند، ذوبی ها عملکرد خوبی دارند و روی توپ گیری امتیاز کسب می‌کنند. بازی در دقیقه ۷۵ بر ۳۳ به سود شهرداری گرگان است. پرتاب ۳ امتیازی بازیکن گرگان این تیم را به امتیاز ۸۰ رساند، در نهایت این دیدار با نتیجه ۸۸ بر ۴۰ به سود گرگان تمام شد.

کد خبر 641287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.