شور و شوق کونته برای بازگشت به ایتالیا

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به احتمال بازگشت به سری آ اشاره کرد و اعتراف کرد که "ایتالیا همیشه عشق اول من است"

به گزارش خبرنگار ایمنا، کونته سرمربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری با تیم شمال لندن قرارداد دارد. این درحالی است که هنوز برای تمدید توافق نشده است. این مربی باتجربه دو دوره موفق در سری‌آ به ترتیب با یوونتوس و اینتر داشته است، جایی که او چندین افتخار از جمله چهار عنوان داخلی کسب کرد. کونته با وجود اینکه در حال حاضر از حضور در فوتبال انگلیس لذت می‌برد، اکنون به گمانه زنی‌ها در مورد بازگشت احتمالی به میهن خود دامن زده است.

او به اسکای ایتالیا گفت: "تاتنهام، دومین تجربه من در انگلیس پس از چلسی است، و من واقعاً در لندن زندگی خوبی دارم، جو فوق‌العاده‌ای در استادیوم وجود دارد. این یک جشن فوتبال است، بنابراین از این نظر باعث می‌شود شما عاشق محیط خود شوید، اما هرگز عشق اول خود را فراموش نمی‌کنید و ایتالیا همیشه عشق اول من خواهد بود."

تاتنهام امشب در سن سیرو و از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان میلان است. کونته که عمل جراحی را برای برداشتن کیسه صفرا انجام داده، مشتاقانه منتظر این بازی است. او گفت: "من به خانه برمی‌گردم، ایتالیا خانه من است و حضور در اینجا همیشه عالی است. به علاوه، بازگشت به سن سیرو پس از ۲۱ ماه، با وجود دو فصل شگفت انگیز در اینتر و آنچه که همه با هم به اشتراک گذاشتیم، این به من احساسات قوی می‌دهد." او اضافه کرد. "پزشکان به من گفتند که در ۱۵ روز اول آرامش خود را حفظ کنم، و از خواسته شد که فعلاً به نیمکت برنگردم، اما احساس مسئولیت و نزدیک بودن به تیم باعث شد کمی عجله کنم. من به خوبی با این قضیه برخورد می‌کنم، اما قطعاً اگر بیرون باشم، نمی‌توانم صدایم را طوری که دوست دارم در طول بازی به گوش بازیکنان برسانم."

کونته امیدوار است که بازیکنانش مقابل میلان پیروز شوند تا پیش از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ مارس، به لندن بازگردند.

کد خبر 641253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.