مسی الهام بخش فوق ستاره برزیلی!

نیمار اشاره کرده است که فوتبال ملی خود را با برزیل تا جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه خواهد داد و لیونل مسی الهام بخش او بوده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهاجم ۳۱ ساله پاری سن ژرمن قبل از فینال ۲۰۲۲ در قطر، گفته بود که در حال آماده شدن برای خداحافظی با این تورنمنت است. با این حال، نیمار در خاورمیانه، روزهای بدی پشت سر گذاشت، زیرا برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب کرواسی شد، و او اکنون می‌تواند با حضور در جام‌جهانی بعدی برزیلی‌ها را خوشحال کند و به تعداد ۱۲۴ بازی ملی خود بیافزاید؛ رقابت‌هایی که به میزبانی ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

نیمار به TNT Sports گفته است: "من سال به سال جلو می‌روم شرایط را می‌سنجم. البته من یک آرزوی بزرگ دارم، قهرمانی در جام‌جهانی.»

نیمار نماینده کشورش در جام جهانی ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ بوده است، اما همچنان منتظر مدال قهرمانی است. او شاهد بود که مسی هم تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، به انتظار طولانی خود برای کسب افتخار جهانی در قطر پایان داد و موفقیت آرژانتین ثابت کرد که می‌توان پاداش صبر را گرفت.

نیمار افزود: لئو همیشه یک الهام‌بخش بوده است. او همیشه به من کمک می‌کرد و تشویقم می‌کرد. بدیهی است که با دیدن قهرمانی او در ۳۵ سالگی، من هم به آن فکر می‌کنم.

نیمار اولین بازی خود را برای بزرگسالان برزیل در سال ۲۰۱۰ انجام داد و تنها به یک گل دیگر نیاز دارد که در حال حاضر ۷۷ گل به ثمر رسانده است تا بتواند پله افسانه‌ای را به عنوان بهترین گلزن تاریخ سلسائو پشت سر بگذارد.

کد خبر 641249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.