خطه‌ طلایی ایران گنجینه‌ای ارزشمند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

شهردار زرین‌شهر گفت: زرین‌شهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک و راهبردی و بهره‌مندی از جاذبه‌های طبیعی، آثار تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی و زیرساخت‌های فراوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در اختیار دارد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به واسطه مأموریت‌های مختلف تعریف شده برای شهرداری‌ها، شهرها بهترین مکان برای جذب سرمایه هستند، از این‌رو نیاز است نگاه خود را با توجه به تعدد مأموریت‌های این نهاد به سمت حوزه سرمایه‌گذاری ببریم؛ یکی از مهمترین مسیرهای تسریع در روند توسعه شهرهای ایران، حمایت و جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید است.

وی افزود: امروزه سرمایه‌گذاران تمایل و اشتیاق فراوانی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف به‌ویژه ساخت مراکز اقامتی، رفاهی، تأسیسات گردشگری و بوم‌گردی دارد، از این‌رو کاهش ریسک سرمایه‌گذاری یکی از الزامات جذب سرمایه‌گذاران در حوزه مدیریت شهری به شمار می‌آید که مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار زرین‌شهر یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در دوره ششم را حمایت و جذب سرمایه‌گذاران دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری با ترسیم نقشه راه اصولی جهت توسعه خطه طلایی ایران و ایجاد موج رشد اقتصاد پایدار شهری تلاش کرده است با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری و در نظر گرفتن مشوق‌های مختلف، فضایی برد-برد را برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهر فراهم کند.

اسماعیلی‌احمدی خطه طلایی ایران را گنجینه‌ای ارزشمند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: زرین‌شهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک و راهبردی و بهره‌مندی از جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی و زیرساخت‌های فراوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در اختیار دارد.

وی حضور شهرداری‌ها در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته را فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای عملیاتی کردن طرح‌های مختلف دانست و ادامه داد: مدیریت شهری زرین‌شهر با هدف معرفی هرچه بیشتر خطه طلایی ایران به گردشگران و به نمایش گذاشتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، حضوری فعال داشت.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه شهرداری در تلاش است اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کند، تاکید کرد: با توجه به حضور شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه در این نمایشگاه، شهرداری زرین‌شهر تلاش کرد تا با تولید محتوای دیجیتال، ارائه پکیج‌های سرمایه‌گذاری و کتابچه‌های تدوین شده، فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌خوبی ارائه کند تا سرمایه‌گذاران سرمایه خود را در کمترین زمان به میدان بیاورند، چراکه معتقد هستیم نباید عرصه سرمایه‌گذاری معطل طرح‌های نافرجام شود.

اسماعیلی‌احمدی گفت: با حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های این حوزه زیر چتر حمایت و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم، نوید روزهای بهتر را به شهروندان می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با جذب سرمایه‌گذاران، خطه طلایی ایران را به شهری ایده‌آل برای شهروندان و گردشگران تبدیل خواهیم کرد، افزود: خادمان شهروندان در شهرداری در تلاش هستند با جذب سرمایه‌گذاران به عرصه سرمایه‌گذاری و اجرایی کردن بسته‌های سرمایه‌گذاری تدوین شده، امکانات و تأسیسات لازم را برای توسعه پایدار صنعت گردشگری در این شهر مهیا کنند و جلوه‌ای تازه از زیبایی، فناوری و توسعه پایدار اقتصاد شهری را به شهر و در رأس آن شهروندان ببخشند.

کد خبر 641232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.