میلان_تاتنهام / پر از مصدوم، سرشار از هیجان

میلان و تاتنهام شاید حساس‌ترین بازی امشب را برگزار نکنند، اما به‌طور قطع دیدار هیجان‌انگیزی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و آث میلان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی خود میزبان تاتنهام هاتسپر است.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام با سن‌سیرو غریبه نیست و در زمان حضورش در اینتر آتالانتا و یوونتوس با میلان بارها روبه‌رو شده است.

میلان

آث میلان روز جمعه با پیروزی خفیف مقابل تورینو به مسیر پیروزی بازگشت و این در حالی است که تیم میهمان باید پس از شکست چهار بر یک مقابل لسترسیتی در دیدار آخر هفته، وضعیت خود را در یک دیدار سخت بهبود ببخشد.

میلان هفت بازی طاقت‌فرسا و بدون برد را پشت سر گذاشت. شاگردان پیولی در سوپرکاپ ایتالیا و لیگ برابر اینتر ناکام ماندند و اکنون به یک برد خفیف برابر تورینو دل خوش کرده‌اند. یک پیروزی متقاعدکننده و با ارزش به استفانو پیولی کمک می‌کند تا فشار زیادی از روی او برداشته شود. با این حال، ۱۸ امتیاز فاصله میلان از ناپولی، تیم صدرنشین جدول است و میلان هرچه سریع‌تر به پیروزی‌های متوالی نیاز دارد.

میلان_تاتنهام/پر از مصدوم، سرشار از هیجان

اگرچه میلان هفت بار قهرمان اروپا شده، اما دیدار این تیم برابر تاتنهام، اولین بازی دور حذفی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ است. در آن زمان میلان در دیدار رفت و برگشت در مجموع با نتیجه پنج بر یک متحمل شکست شد.

قهرمان ایتالیا در پنج بازی از شش بازی قبلی خود در این رقابت‌ها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی حذف شده است. آنها در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ در مجموع یک بر صفر به تاتنهام باختند و نتوانسته‌اند هیچیک از چهار بازی بعدی خود برابر این تیم را ببرند.

تاتنهام

پس از بهبودی یافتن از عمل جراحی کیسه صفرا، بازگشت آنتونیو کونته به میادین با یک نتیجه غافلگیرکننده همراه بود. اگرچه بنتانکور موفق شد تیمش را در دیدار خارج از خانه برابر لسترسیتی پیش بیندازد، اما در ادامه شاگردان کونته چند گل دریافت کردند و بنتانکوز نیز دچار مصدومیت شدیدی شد.

نامپالیس مندی، جیمز مدیسون، کلهچی ایهانچو و هاروی بارنز همه نام خود را در جدول گلزنان ثبت کردند و تیم تاتنهام شکست سنگین چهار بر یک را تجربه کرد. به این ترتیب پیروزی یک بر صفر آن‌ها مقابل منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، شیرینی زیادی به همراه نداشت.

میلان_تاتنهام/پر از مصدوم، سرشار از هیجان

تاتنهام اکنون باید خود را جمع کند و هرچه سریع‌تر به شرایط خوب بازگردد. آن‌ها رؤیای تکرار روند به یاد ماندنی خود و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارند. آن‌ها تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به فینال رقابت‌ها رسیدند اما در نهایت از کسب عنوان قهرمانی بازماندند.

آخرین حضور تاتنهام در مرحله یک شانزدهم نهایی مربوط به شکست چهار بر صفر مقابل لایپزیش می‌شود. با این حال، رکورد اخیر کونته مقابل حریفان باعث می‌شود اگر هوادار تاتنهام هستید، نگرش مثبتی نسبت به بازی برابر میلان داشته باشید. با هشت پیروزی در ۹ مسابقه، سرمربی ایتالیایی امیدوار است رکورد خودش را برابر نماینده ایتالیا بهبود بخشد.

پیش‌بینی نتیجه

آث میلان ۱_۱ تاتنهام

تاتنهام پس از عملکرد ضعیف در دیدار روز شنبه مصدومیت شدید بنتانکور کار سختی در ورزشگاه سن‌سیرو خواهد داشت و روحیه مناسبی برای صف‌آرایی برابر رقیب ایتالیایی ندارد. میلان نیز مدت‌ها است از شرایط اوجش فاصله گرفته است و تنها یک پیروزی نمی‌تواند به آنها امید زیادی ببخشد.

کد خبر 641212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.