الاهلی صفر - الریان ۴ / شکست سنگین الاهلی در شب پراشتباه کنعانی‌زادگان و غیبت شجاع

تیم فوتبال الاهلی در هفته چهاردهم لیگ‌ ستارگان قطر با نتیجه چهار بر صفر مغلوب الریان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ دو تیم فوتبال الاهلی و الریان در قالب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه حمد بن‌خلیفه شهر دوحه رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان الریان با چهار گل، شکست سنگینی را به میزبان خود تحمیل کرد.

گل‌های الریان را در این دیدار به‌ترتیب عبدالعزیز حاتم (دقیقه ۱۶)، جیسون وارگاس (دقیقه ۵۴)، یوهان بولی (دقایق ۸۳ و ۵+۹۰ از روی نقطه‌پنالتی) به‌ثمر رساندند؛ ضمن اینکه الاهلی دقیقه ۵۷، ۱۰ نفره شد و دقایق باقی‌مانده را با یک یار کمتر ادامه داد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش الاهلی در بازی مقابل الریان از ابتدا درون زمین قرار داشت و گل اول میهمان نیز روی اشتباه وی زده شد؛ همچنین شجاع خلیل‌زاده در لیست ۱۸ نفره الاهلی هم حضور نداشت و فرصت بازی‌کردن مقابل تیم سابق خود را به‌دست نیاورد.

الاهلی با شکست سنگینی که متحمل شد حالا با چهار پیروزی، پنج تساوی، چهار شکست و ۱۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و فاصله‌اش با تیم سوم یعنی السد فقط دو امتیاز است؛ البته با وجود اینکه هفته چهاردهم برگزار شد، تیم‌های لیگ ستارگان قطر از جمله الاهلی حداقل یک بازی کمتر دارند.

کد خبر 641165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.