تقدیم بودجه پیشنهادی شهرداری بندرانزلی به شورای شهر

شهردار بندرانزلی گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری با رقم ۵۵۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه ۵۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است که ۶۰ درصد بودجه به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برای آسفالت معابر شهری، بازآفرینی خیابان سپه، میدان مرکزی شهر، کهنه‌بازار، پل قدیمی غازیان و اجرای طرح‌های گردشگری تفریحی توسعه فضای سبز از جمله طراحی و اجرای پارک ۱۷ هکتاری بی‌بی حوریه با انتخاب مشاور در سطح ملی و مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی با حمایت و مصوبه شورای اسلامی شهر و هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری در اولویت‌های برنامه‌های عمرانی این نهاد برای سال آینده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرانزلی ۳۷۰ میلیارد تومان بود که ۶۰ درصد به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت که طی ۹ ماه امسال تا ۶۲ درصد محقق شده و مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان اصلاح و متمم بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شده است.

خلیلی تصریح کرد: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری بندرانزلی در شورای اسلامی شهر طی روزهای آینده برگزار خواهد شد که امیدواریم بودجه توسط اعضای شورا تصویب شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 641132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.