ماسک هم‌ برای خرید منچستریونایتد دست به کار شد

ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند روی کره زمین و مالک تسلا و توییتر، اعلام کرده است که مذاکرات خرید منچستریونایتد را زیر نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که این میلیاردر حوزه فناوری که ثروت شخصی ۱۵۷ میلیارد پوندی (۱۹۰ میلیارد دلاری) دارد، پیش از پایان ضرب‌الاجل پیشنهادی که توسط خانواده گلیزر برای جمعه هفدهم فوریه تعیین شده است، اتفاقات اولدترافورد را زیر نظر دارد.

هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از سوی اطرافیان ماسک درباره علاقه او به تصاحب احتمالی قرمزهای لیگ برتر منتشر نشده است، اما دیلی میل ادعا می‌کند که او مشتاق انجام این معامله است.

پیش‌بینی می‌شود ده‌ها گروه از طرف‌های ذی‌نفع قراردادهای محرمانه‌ای منعقد کرده‌اند که به آن‌ها امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به تصاحب احتمالی یونایتد را می‌دهد. گروه‌هایی از عربستان سعودی و آمریکا ازجمله گروه‌هایی هستند که گفته می‌شود در این لیست حضور دارند، در حالی که علاقه زیادی به منچستریونایتد از سوی قطری‌ها نیز وجود دارد.

ماسک در گذشته اشاره کرده بود که می‌خواهد یونایتد را بخرد و در اوت ۲۰۲۲ در توئیتر، در میان اعتراض‌ها علیه گلیزرها، اعلام کرد که منچستریونایتد را برای بازگرداندن به روزهای اوج خواهد خرید. اظهارات وی به شوخی بیان شد، اما این بازرگان ۵۱ساله متولد آفریقای جنوبی بعدا تاکید کرد که اگر می‌خواستم تیمی را بخرم، به‌طور قطع منچستریونایتد بود. زیرا تیم موردعلاقه کودکی‌ام است.

سر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا و شخصی که از دوران کودکی هوادار یونایتد بوده، یکی دیگر از کسانی است که به‌دنبال خرید شیاطین سرخ است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ورزش جهان به‌زودی دست‌به‌دست خواهد شد.

کد خبر 641086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.