آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف در روز چهارشنبه

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران گفت: برای روز چهارشنبه توصیه کردیم که همکاران مخازن شن را پر کنند تا آمادگی بیشتری جهت برف‌روبی‌ها داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، حسین نظری در آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در مناطق ۱۳ و ۲۱، ضمن تشکر از زحمات همکاران بخش خدمات شهری در اجرای طرح بهاران خدمت، راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز ویژه برفی تهران که میزان بارش آن در چند سال گذشته بی‌سابقه و میانگین آن ۱۸.۵ سانتی‌متر بود، اظهار کرد: در بارش برف روز گذشته، شن‌های مخصوص به اندازه کافی توزیع شد؛ به نحوی که در نقاط شمالی، دپوهای شن و نمک تمام شده بود.

وی افزود: برای روز چهارشنبه توصیه کردیم که همکاران دپوها را پر کنند تا آمادگی بیشتری برای حل مشکلات آب‌گرفتگی و انجام برف‌روبی‌ها داشته باشیم.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران با بیان اینکه این مراسم به بهانه کلنگ‌زنی بوستان بانوان به مساحت حدود ۵.۵ هکتار برگزار شده که ۳.۵ هکتار آن آماده شده است و دو هکتار نیز به آن الحاق می‌شود، خاطرنشان کرد: در آماده کردن محیط‌های این‌چنینی، چندین نگاه وجود دارد. نگاه اول احترام به بانوان، مادران و خواهران است و نگاه دیگر نگاه مترقی به بنیان خانواده است. چراکه کانون گرم خانواده در جامعه ایرانی یکی از قوت‌هاست و امیدواریم روزبه‌روز این محیط تحکیم بیشتری یابد.

نظری گفت: این پروژه و این اقدام یک قدم اجتماعی، تفریحی و توسعه فضای سبز شهری است و امیدواریم بتوانیم طی چهار ماه و اوایل تابستان، شاهد افتتاح این بوستان باشیم تا محیط بانشاطی برای بانوان منطقه ۱۳ فراهم شود. هرچند که پارک سرخه حصار مجموعه‌ای فرامنطقه‌ای است و می‌تواند سایر مناطق را نیز پوشش دهد.

منبع: سایت شهر

کد خبر 641073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.