پرسپولیس صفر _ هوادار یک/ توقف پرسپولیس در سرمای آزادی

در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و هوادار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر

ورزشگاه: آزادی

اخطار: دانیال اسماعیلی فر (دقیقه ۳۶) پرسپولیس، جواد محمدی (دقیقه ۶۰) هوادار، مسعود شجاعی (دقیقه ۷۲) هوادار، سروش رفیعی (دقیقه ۱+۹۰) پرسپولیس

گل‌ها: محمد جواد محمدی (دقیقه ۸۶) هوادار

داور: حسن اکرمی

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم هوادار:

محمدرضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی، حسین صادقی، محمدمهدی مهدی خانی، سپهر روزی طلب، محمد چهارمحالی، بابک مرادی، محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

شرح گل‌ها:

دقیقه ۸۶ _ اشتباه فرشاد فرجی از کنار زمین منجر به باز پس گیری توپ توسط محمد جواد محمدی و قرار گرفتن این بازیکن در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند و در نهایت به ثمر رسیدن گل اول مسابقه شد.

شرح بازی:

شاگردان ساکت الهامی علی رغم تغییراتی که در ترکیب اصلی داشتند برخلاف آنچه که تصور می‌شد برابر حریف پر مهره خود یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند و در چند موقعیت نصفه و نیمه فرصت باز کردن دروازه قرمز پوشان را داشتند اما به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان این تیم تمام فرصت‌های هوادار بدون ثمر باقی ماند.

پرسپولیس نیز مطابق با انتظار برای کسب سه امتیاز کامل راهی این مسابقه شده بود و به همین دلیل یک بازی هجومی و فیزیکی را از خود به نمایش گذاشت اما شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز همانند رقیب خود در استفاده از فرصت‌ها ناکام ماندند تا نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

به طور کلی نیمه اول بازی با مصدومیت‌های جزئی، بدون خلق موقعیت جدی و درگیرانه پایان یافت تا هر دو تیم در نیمه سرمربیان برای تغییر نتیجه تلاش کنند.

نیمه دوم مسابقه در شرایطی آغاز شد که هر دو سرمربی با هدف کسب حداکثر امتیاز دست به تغییر ترکیب اصلی خود زدند اما تا دقیقه ۸۰ بازیکنان هر دوتیم همان نمایش نیمه اول را از خود ارائه دادند تا اینگونه به نظر برسد که تقابل شاگردان گل‌محمدی و ساکت الهامی با نتیجه بدون گل و کسل کننده تمام می‌شود اما در نهایت اشتباه فرشاد فرجی منجر به شکست یک بر صفر پرسپولیس شد هرچند که قرمزپوشان در وقت های اضافه فرصت تغییر نتیجه را داشتند اما عملکرد بی نقص مدافعان هوادار مانع از این کار شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶ _ پاس در قطر عیسی آل کثیر در محوطه جریمه هوادار به دلیل عدم هماهنگی دانیال اسماعیلی فر و شیخ دیاباته بدون نتیجه ماند.

دقیقه ۲۱ _ شوت سپهر روزی طلب از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۲۲ _ شوت خطرناک شیخ دیاباته به سمت دروازه هوادار بدون ثمر باقی ماند.

دقیقه ۳۶ _ ضربه گولسیانی از پشت محوطه جریمه هوادار با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۷ _ ضربه سر گولسیانی توسط خالد آبادی برگشت داده شد.

دقیقه ۷۷ _ برخورد محمد عمری با مدافع هوادار در محوطه جریمه این تیم که داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۵ _ ضربات پی‌درپی بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه هوادار بدون ثمر باقی ماند.

دقیقه ۳+۹۰ _ ضربه سر مرتضی پور علی گنجی از کنار دروازه هوادار بیرون رفت.

دقیقه ۵+۹۰ _ ضربه سر گولسیانی توسط مدافعان هوادار از روی خط دروازه بیرون رفت.

نکات ویژه:

کد خبر 641058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.