هالند ممکن است به بازی برابر آرسنال نرسد

مصدومیت ستاره خط حمله سیتی در بازی قبلی این تیم باعث نگرانی پپ گواردیولا شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بی بی سی، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی پس از مصدومیتش در جریان پیروزی سه بر یک مقابل استون ویلا ممکن است در بازی روز چهارشنبه آرسنال برای تصاحب صدر جدول غایب باشد.

هالند که در این فصل ۲۵ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده، در فرصت بین دو نیمه دیدار یکشنبه تیمش از زمین خارج شد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره اتفاقی که برای هالند در مسابقه افتاد گفت: ضربه‌ای که به ارلینگ وارد شد ناراحت کننده بود. با پزشکان صحبت کردم. آنها گفتند بهتر است ریسک نکنیم و من نیز موافقت کردم.

گواردیولا افزود: اگر شرایط بازی دشوارتر بود، احتمالاً هالند را در بازی نگه می‌داشتم. با این حال فکر می‌کنم که او مصدوم نیست. باید ببینیم روز دوشنبه چه پیش می‌آید. امیدوارم او بتواند برای چهارشنبه آماده باشد. با این حال اگر آماده نباشد یا خطری وجود داشته باشد، او بازی نخواهد کرد.

سیتی در صورت پیروزی در ورزشگاه امارات برابر آرسنال به صدر جدول صعود خواهد کرد. آرسنال روز شنبه در خانه مقابل برنتفورد به تساوی یک بر یک دست یافت، اگرچه یک بازی مهم دیگر نیز در پیش دارد.

سرمربی سیتیزن‌ها خاطرنشان کرد: تیم بالاتر از ما امتیاز از دست داد و ما باید از این فرصت‌ها برای کاهش اختلاف استفاده کنیم. آنها یک بازی کمتر انجام داده‌اند، بنابراین ما می‌دانیم که فاصله وجود دارد. ما حساب می‌کنیم که هنوز شش امتیاز عقب هستیم، اما ما به لندن سفر خواهیم کرد تا بازی خود را انجام دهیم.

پپ در پایان خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم ما خیلی پیشرفت کرده‌ایم، به خصوص در جلسات تمرینی در هفته یا ۱۰ روز گذشته. همه متمرکز هستند و این به ما شانس رقابت را می‌دهد.

کد خبر 641032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.