ژیرو راه ستاره‌های فرانسوی را نخواهد رفت!

اولیویه ژیرو، بهترین گلزن تاریخ فرانسه، اعلام کرده که راه کریم بنزما و رافائل واران را برای بازنشستگی از بازی‌های ملی، دنبال نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این ستاره کهنه کار، با رکورد زدن ۵۶ گل از طریق ۱۲۰ بازی برای کشورش، اکنون ۳۶ سال سن دارد. بااین‌حال، ژیرو همچنان در سطح باشگاهی با آث میلان قدرتمند نشان داده است و معتقد است که هنوز می‌تواند باوجود شکست سخت مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، چیزهای زیادی به تیم ملی فوتبال کشورش ارائه دهد.

ژیرو در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به دعوت‌های بعدی دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پاسخ مثبت دهد، به رسانه France 2 گفت: «بله قطعاً، چون هنوز هیچ چیز تمام نشده است. احساسات من مثبت است، امیدوارم هنوز موفقیت‌های زیادی در راه باشد. من حاضر نیستم کفش‌هایم را آویزان کنم و این پیراهن آبی را که به قلبم نزدیک است، در بیاورم. انگیزه ادامه دادن دارم و فیزیک بدنی خوبی هم دارم، همچنین احساس خوبی دارم. در حال‌حاضر من همچنان قابل انتخاب، و بازیکن تیم فرانسه هستم.

ژیرو با پشت سر گذاشتن تیری هانری افسانه‌ای، به گلزن برتر فرانسه تبدیل شد. با توجه به اینکه ژیرو قصد دارد همچنان برای فرانسه بازی کند، او امیدوار است زمانی که آبی‌ها در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برابر هلند و جمهوری ایرلند در ماه مارس برگزار می‌شود، نقش برجسته‌ای برای کشورش ایفا کند.

کد خبر 641016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.