هدف‌گذاری چلسی روی وینگر جوان بارسلونا

باشگاه چلسی که از زمان روی کار آمدن تاد بولی خریدهای زیادی داشته، در نظر دارد مهاجم بارسا را به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، گزارش‌ها حاکی از آن است عبدالصمد الزلزولی وینگر بارسلونا مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

چلسی به تازگی ۸ بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خریداری کرده و در هر نقطه از زمین بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. با توجه به قانون فرپلی مالی و برای حفظ ثبات تیم، آبی‌ها به طور واقع‌بینانه مجبور خواهند بود تا قبل از اینکه بازیکن جدیدی جذب کنند، بسیاری از بازیکنان خود را به فروش برسانند.

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که مالکان باشگاه دست از خرید بازیکن جدید در نقل و انتقالات انتهای فصل بکشند. اضافه شدن هافبک میانی و حداقل یک مهاجم مرکزی در برنامه‌های چلسی قرار دارد. رسانه‌های اسپانیایی، از تمایل چلسی برای جذب الزلزولی خبر داده‌اند.

این بازیکن ۲۱ ساله به تازگی در رقابت‌های جام جهانی در تیم ملی مراکش حضور داشت و به همراه بازیکنان کشورش به مقام چهارمی رسید. هر چند او فقط در سه بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

الزلزولی در مجموع ۸ بازی به عنوان یار اصلی و ۶ بازی به عنوان یار تعویضی در لالیگا برای اوساسونا انجام داده و در جریان پیروزی اخیر تیمش مقابل سویا در کوپا دل ری نام خود را در لیست گلزنان ثبت کرد. مدیران اوساسونا قصد دارند ستاره مراکشی را در تیم خود حفظ کنند، اما در قرارداد قرضی با بارسلونا بند خرید وجود ندارد.

ستاره جوان آفریقایی تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد و باشگاه کاتالانی علاقه‌ای به فروش بازیکن جوان خود ندارد مگر اینکه پیشنهاد سودآوری برای وی دریافت کند. با توجه به فعالیت‌های اخیر باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات، آن‌ها مشکلی برای پرداخت مبلغ خرید الزلزولی نخواهند داشت اما به نظر می‌رسد خود بازیکن علاقه دارد تا به بازیکن مؤثری در ترکیب بارسلونا تبدیل شود.

کد خبر 641014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.