آماده‌باش ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای مواجهه با بارندگی‌های پیش‌رو

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری بخش خصوصی و دولتی برای مواجهه با بارندگی در شهرکرد به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو کیانی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در جلسه مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آغاز بارش‌ها و هشدار هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری بخش خصوصی و دولتی برای مواجهه با بارندگی در شهرکرد به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: همزمان رزمایش آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی در سراسر استان و فعال شدن ماشین‌آلات بخش خصوصی برای امدادرسانی در بارش‌های پیش‌رو صورت گرفته است.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: تمام ماشین‌آلات و نیروهای امدادی، انتظامی، راهداری و نیروهای خدمات‌رسان بخش دولتی و همچنین ماشین‌آلات بخش خصوصی تا پایان هفته در سراسر استان به صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی اضافه کرد: به منظور سنجش میزان آمادگی دستگاه‌ها و بالا بردن مشارکت بین بخشی مانور لحظه صفر آماده‌باش ماشین‌آلات دستگاه‌های امدادی و خدماتی در تمام شهرستان‌های تابعه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کیانی تصریح کرد: ماشین‌آلات بخش خصوصی به صورت اجاره‌ای در اختیار دستگاه‌های اجرایی امدادی و شرکت‌های خدمات‌رسان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، جمعیت هلال‌احمر، آب و فاضلاب، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها قرار گرفت.

کد خبر 640999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.