بسیج امکانات شهرداری اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی گفت: امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مهدی بقایی در نشست معاونان خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: تمام امکانات لازم برای رفاه مسافران نوروزی باید فراهم شود تا آن‌ها روزهای خوب و به یادماندنی در شهر اصفهان داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی افزود: در این راستا باید ورزشگاه‌ها آماده‌سازی و اقدامات لازم برای تعمیر سرویس‌های بهداشتی و رفع معایب آن انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به بارندگی روزهای آینده و تاکید بر آمادگی خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان گفت: کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای ارائه خدمات به شهروندان در حالت آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش شدید هواشناسی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بیش از چهار هزار نیروی خدمات شهری شهرداری اصفهان برای خدمات‌رسانی به شهروندان و تسهیل تردد در معابر و خیابان‌های سطح شهر در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

به گزارش ایمنا، معاونان خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان امروز در معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری گردهم آمدند تا آخرین هماهنگی‌ها برای بسیج همه امکانات و تدارک تمام ظرفیت‌های اقامتی شامل ورزشگاه‌ها، مساجد، خوابگاه‌ها، مدارس سطح شهر در استقبال از بهار طبیعت شناسایی و برنامه‌ریزی‌ خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی انجام شود.

کد خبر 640984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.