فعالیت ۱۵۰ نیروی خدمات شهری در عملیات برف‌روبی

شهردار گلپایگان با اشاره به فعالیت ۱۵۰ نیروی خدمات شهری و عوامل نظارت و پشتیبانی گفت: به منظور ارائه بهتر خدمات به شهروندان در زمان بارش برف و انجام عملیات برف‌روبی، شهر به ۱۰ منطقه تقسیم‌ شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال بارش برف، این نعمت الهی و سفیدپوش شدن شهر، عملیات هموارسازی و بازگشایی خیابان‌ها و معابر شهر توسط تیم‌های عملیاتی شهرداری گلپایگان آغاز و در چندین مرحله خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های پرتردد برف‌روبی و شن‌ریزی شد.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی سنگین نمک‌پاش مکانیزه، یک دستگاه گریدر، سه دستگاه تراکتور رندی به همراه سه کامیونت ایسوزو و چهار دستگاه وانت به‌کارگیری شد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نفر از کارگران خدمات شهری و عوامل نظارتی و پشتیبانی از بامداد روز یکشنبه _بیست‌وسوم_ تا بامداد روز دوشنبه _بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ نسبت به بهبود عبور و مرور شهروندان و خودروها در مسیرهای اصلی و پرتردد انجام وظیفه کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

شکرزاده اضافه کرد: به منظور ارائه بهتر خدمات به شهروندان، شهر گلپایگان به ۱۰ منطقه تقسیم شد، هریک از مدیران شهرداری موظف به بازدید مستمر از محلات هستند تا مشکلات شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان امسال بیش از ۱۰۰ تن مخلوط شن و نمک در معابر شهر گلپایگان استفاده شده است، تاکید کرد: با توجه به فعالیت مدارس در روزهای برفی، شهرداری گلپایگان نسبت به برف‌روبی معابر منتهی به مدارس و محوطه داخلی بعضی از مدارس به صورت ویژه اقدام می‌کند.

شهردار گلپایگان گفت: خیابان‌های اصلی، معابر منتهی به درمانگاه‌ها و ادارات نیز تاکنون برف‌روبی شده و عملیات پاکسازی کوچه‌ها در دست اقدام است.

شکرزاده از شهروندان درخواست کرد با برف‌روبی مقابل منازل و محل‌های کسب و کار خود در بازگشایی مسیرها و محل تردد مشارکت و هنگام برف‌روبی برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به عابران پیاده از دپوی برف‌ها در مسیرهای اصلی خودداری کنند.

کد خبر 640954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.