تعهد لندن انتاریو برای ساخت ۴۷ هزار خانه جدید

شورای شهر لندن در انتاریوی کانادا متعهد شده است تا سال ۲۰۳۱ تعداد ۴۷ هزار خانه جدید در سراسر شهر بسازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر لندن انتاریوی کانادا در مسیر تسریع ساخت ۴۷ هزار خانه جدید در سراسر شهر تا سال ۲۰۳۱ قرار گرفته است. شورای شهر ضمن اشاره به تأیید مجوز ساخت نزدیک به ۴۰ درصد از این خانه‌ها (حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد خانه) تاکنون، اعلام کرد که ساخت‌وسازها هنوز آغاز نشده است.

کمیته سیاست‌ها و اولویت‌های استراتژیک شورای شهر لندن انتاریو به‌اتفاق آرا به حمایت از تعهد مسکن برای تحقق هدف ۴۷ هزار واحدی رأی داد که بخشی از هدف استان برای ساخت ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در سراسر انتاریو است. این هدف در راستای قانون «خانه‌های بیشتر سریع‌تر ساخته می‌شود» قرار دارد که با هدف ساده‌سازی قوانین پیرامون برنامه‌های توسعه، در سال ۲۰۲۲ برای حمایت از طرح اقدام تأمین مسکن انتاریو و افزایش عرضه مسکن در استان معرفی شد.

شورای شهر لندن انتاریو گزارشی ارائه کرد که در آن راهبردها و اقدامات لازم برای ساخت ۴۷ هزار از ۱.۵ میلیون واحد مسکونی مدنظر منتشر شده است و اعلام کرد که تعهد شورا و نامه شهردار باید تا یکم مارچ به وزیر امور شهری و مسکن ارسال شود تا شورا را برای نهایی کردن برنامه تحت فشار قرار دهد.

شورای شهر تصریح کرد که این استراتژی شامل تشویق محله‌های هم‌سو با طرح لندن، استفاده مجدد از فضاهای خالی تجاری و اداری در مرکز شهر و توسعه مسکن ارزان‌قیمت شهرداری می‌شود و شامل راه‌اندازی یک گروه مرجع مسکن مقرون‌به‌صرفه برای مشاوره ساخت سه هزار واحد مسکونی ارزان‌قیمت است.

تعهد لندن انتاریو برای ساخت ۴۷ هزار خانه جدید

شهردار لندن انتاریو با اشاره به در اختیار داشتن فرصتی برای یک شروع قدرتمند، تأکید کرد که این فرصت می‌تواند به‌عنوان یک رهبر و راهنما در مسیر پیش رو عمل کند، ایجادکننده یک روند مشارکتی با مسئولیت‌پذیری مشترک میان شرکا باشد و به‌واسطه آن کمپین و تلاشی قوی شکل بگیرد تا اطمینان حاصل شود در مسیر دستیابی به اهداف تعیین‌شده، تمام موارد مورد نیاز در اختیار مسئولان امر قرار دارد.

شورای شهر خاطرنشان کرد که شهرداری‌ها و مقامات حفاظت استان، نگرانی‌هایی از جمله تأثیرات ارائه‌شده در گزارش کارکنان شهری و شکاف بالقوه ۹۷ میلیون دلاری را در بودجه شهر طی پنج سال در صورت انجام تغییرات در مورد قانون خانه‌های بیشتر سریع‌تر ساخته می‌شوند، مطرح کرده‌اند، برخی مسئولان نیز از اهمیت برجسته کردن فشار مالی و چالش‌هایی سخن گفته‌اند که شهر به‌واسطه این اقدام با آن روبه‌رو خواهد شد. با این وجود شهردار لندن انتاریو اطمینان داده است که شورا به تعهد خود پای‌بند و همچنان آماده دریافت انتقادات و پیشنهادها، همچنین مطرح کردن نگرانی‌های موجود برای رفع مشکلات پیش رو است.

وی تاکید کرد که دستیابی شهر به اهداف خود مستلزم آن است که استان با واحدهای مقرون‌به‌صرفه، تخصیص بودجه و مسائلی مانند کنترل اجاره‌بها به نهادهای ذی‌ربط طرح پیشنهادی کمک کند.

کد خبر 640887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.