استراتژی زیمنس برای مدیریت نسل جدید انرژی

مدیران شرکت چندملیتی زیمنس در آلمان که در زمینه انرژی، بهداشت و درمان و زیرساخت شهری فعالیت می‌کند، از ارائه رویکردهای جدید برای تسهیل مدیریت منابع انرژی توزیعی مقیاس‌پذیر در جهان خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زیمنس با همکاری کمپانی نرم‌افزار EnergyHub به توسعه اکوسیستمی برای بهبود کسب‌وکار خود پرداخته است که به دنبال آن، انتقال شبکه توزیع انرژی برای ایجاد دنیای بدون کربن تسهیل خواهد شد. در این راستا، کمپانی EnergyHub در نظر دارد یک رویکرد جدید برای مدیریت انرژی شبکه ارائه دهد که از طریق تلفیق با بستر مدیریت منابع انرژی توزیع شده آن، امکان افزایش انعطاف شبکه انرژی مقیاس‌پذیر را فراهم می‌آورد.

منابع انرژی توزیع‌شده

کمپانی EnergyHub بر تمام انواع منابع انرژی توزیع شده شامل ترموستات‌ها، خودروهای الکتریکی، ذخیره انرژی و مولدهای نیروی خورشیدی نظارت می‌کند و در حال حاضر، با همکاری ۶۰ مرکز در سراسر آمریکای شمالی، مدیریت بیش از ۱.۳ گیگاوات ظرفیت قابل‌انعطاف را به عهده گرفته است.

از سوی دیگر، زیمنس ارائه‌دهنده طراحی شبکه، عملیات و حفظ نرم‌افزارها است که در مشارکت خود با کمپانی EnergyHub، ایجاد گسترده سیستم‌های انرژی و مدیریت تخصصی شبکه را به عهده گرفته است.

استراتژی زیمنس برای مدیریت نسل جدید انرژی

در واقع، این دو کمپانی به عنوان مکمل‌هایی برای یکدیگر عمل خواهند کرد که به ارائه استراتژی‌هایی در حوزه تخصص خود با هدف تقویت مراکز انرژی و توسعه یک رویکرد نهایی برای مدیریت نسل جدید انرژی خواهند پرداخت. به ادعای مدیران این کمپانی‌ها، همکاری آن‌ها به بهبود طراحی انرژی شهری و عملکرد مؤثر شبکه منجر خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند کیفیت زندگی شهری را تحت تأثیر قرار دهد، ضمن این‌که در کاهش انتشار کربن ناشی از مصرف انرژی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع، مدیران دو کمپانی ذکر شده ادعا کرده‌اند که تلفیق تخصص‌ها و استراتژی‌های آن‌ها در تحقق اهداف صفر انتشار کربن مدیران سراسر دنیا مؤثر خواهد بود که این امر به سهم خود می‌تواند پایداری را برای زمین به ارمغان بیاورد.

کمپانی زیمنس مدعی شده است که هر ساله حدود ۷۰ درصد یا ۱۶ هزار تراوات ساعت انرژی در سراسر جهان از طریق زیرساخت‌هایی تولید می‌شود که تحت تأثیر عملکرد نرم‌افزارهای شبکه این کمپانی عمل می‌کند.

کد خبر 640880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.