پخش بیش از ۱۸۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش آسفالت معابر منطقه این منطقه با پخش بیش ۱۸۰۰ تن آسفالت در راستای ارتقای کیفی محلات و تسهیل و روان‌سازی عبور و مرور در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، حسین کارگر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری عملیات روکش آسفالت و ساماندهی معابر فرعی با پخش بیش ۱۸۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۷۲۰۰ متر مربع با رعایت اصول فنی انجام شده است.

وی افزود: آسفالت معابر منطقه به منظور ارتقای کیفی محلات، تسهیل و روان‌سازی معابر در راستای پروژه‌های محله‌محور انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به تعدد درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت این منطقه، تصریح کرد: آسفالت روکش لایه دوم کندروی شمالی خیابان رودکی به مساحت چهار هزار متر مربع به اتمام رسیده است و روکش آسفالت لاین شمالی خیابان شهید جوشقانی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع حدفاصل خیابان حکیم نظامی تا کوچه خدادادی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت کوچه شهید الماسیان به مساحت ۸۰۰ مترمربع، لکه‌گیری و آسفالت‌تراشی اتوبان شهید اقارب‌پرست حدفاصل پایانه صفه تا بعد از پل ستاری در دستور کار است و تا نوروز امسال انجام می‌شود.

کارگر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی معابر منطقه، هنوز تعداد زیادی از گذرهای معابر اصلی و فرعی نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد، در این راستا در بودجه سال آینده نیز منابع بسیار خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: راه‌های ارتباطی برای مطالبات مردمی به‌خصوص آسفالت معابر و لکه‌گیری برای شهروندان از طریق تماس با سامانه مردمی ۱۳۷ یا به صورت حضوری در منطقه است؛ در این راستا پس از بازدید از محل در صورت نیاز اقدام لازم انجام می‌شود.

کد خبر 640878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.