اعتراف تلخ آلیسون درباره لیورپول

لیورپول فرداشب در دربی مرسی‌ساید به مصاف اورتون می‌رود و آلیسون دروازه‌بان قرمزها اعتراف می‌کند که تیمش بسیار پایین‌تر از استانداردها بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینکه بگوییم این فصل لیگ برتر برای لیورپول ضعیف بوده است، شاید درست باشد. آن‌ها با توجه به استانداردهایی که در چند فصل گذشته تعیین کرده‌اند، بسیار پایین‌تر از سطح خود هستند و حتی راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده نیز دور از دسترس به‌نظر می‌رسد. در آخرین بازی، مقابل ولوز، شاید آن‌ها شکست سه بر صفر در برایتون را به‌عنوان بدترین عملکرد فصل پشت سر بگذارند، اما آلیسون ۳۰ساله فکر می‌کند با وجود اینکه تیمش پایین‌تر از استانداردها بازی می‌کند، می‌تواند اوضاع را تغییر دهد و روند خوب را با پیروزی بر اورتون همشهری شروع کند.

آلیسون در صحبت با وب‌سایت رسمی باشگاه اظهار کرد: من فکر می‌کنم که همه شرایط را درک می‌کنند و همه می‌دانند هر یک از ما باید تلاشی بیشتر برای تیم انجام دهیم. ما باید چیزهای بیشتری به تیم بدهیم، نه‌تنها ازنظر بازی، بلکه در هیجان، نگرش، حمایت از هم‌تیمی‌ها، و هر چیزی که برای تغییر شرایط به ما مربوط می‌شود. این را مطمئن باشید که ما از هر ابزاری که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد تا این وضعیت را تغییر دهیم. من معتقدم که این روند بد موقتی است و ما به‌زودی به نتیجه خوب خواهیم رسید.

لیورپول از زمان پیروزی دو بر یک مقابل لستر که در آن بازی، هر دو گل، گل به خودی بود، در لیگ برتر پیروز نشده است. ووت فائس مرد بدشانسی بود که هر دو گل قرمزها را در آن شب در اواخر دسامبر به‌ثمر رساند. آن‌ها خود را در رده دهم جدول لیگ می‌بینند و از زمان فصل ۲۰۱۱/۱۲ که هشتم شدند، حالا در مسیر کسب بدترین جایگاه خود در این رقابت‌ها هستند.

بدون هرگونه مصدومیت، این دروازه‌بان برزیلی در دربی مرسی‌ساید روز دوشنبه در دروازه خود خواهد ایستاد تا مقابل شاگردان شان دایچ قرار گیرد.

کد خبر 640803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.