والورده جواب اعتماد آنچلوتی را داد

آنچلوتی در دوران سرمربیگری خود در رئال مادرید به والورده اعتماد کرد و این بازیکن نیز پاسخ اعتماد وی را داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی تابستان گذشته گفت که اگر فدریکو والورده حداقل ۱۰ گل در این فصل به ثمر نرساند، اعلام بازنشستگی می‌کند.

فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و بیش از پیش جایگاه خودش را در ترکیب تیم کهکشانی پیدا کرده است. او که در ابتدا به‌عنوان یک هافبک میانی وارد تیم اصلی رئال شد، به‌مرور زمان در پست‌های مختلف نیز بازی و تبحر خاص خود برای هنرنمایی در بیشتر نقاط زمین را اثبات کرد.

والورده شب گذشته در چارچوب دیدار نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز موفق شد دو گل برای تیمش به‌ثمر برساند تا مادریدی‌ها درنهایت با نتیجه پنج بر سه برابر الهلال پیروز شوند و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند.

والورده تاکنون در این فصل یازده گل برای تیمش به‌ثمر رسانده است.

تابستان گذشته، آنچلوتی در یک نشست مطبوعاتی آنچه را در جریان تمرین در والدبباس به ملی‌پوش اروگوئه‌ای گفته بود، فاش کرد: اگر ۱۰ گل به ثمر نرسانی، در پایان این فصل از مربیگری خداحافظی می‌کنم.

دو گلی که والورده در دیدار روز شنبه تیمش به ثمر رساند، به این معناست که این بازیکن ۲۴ساله اکنون در ۳۳ بازی در تمام رقابت‌های این فصل ۱۱ گل به‌ثمر رسانده است.

قرارداد آنچلوتی در ورزشگاه برنابئو در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما او سال گذشته فاش کرد که دوران مربیگری خود را در رئال مادرید به پایان می‌رساند و همچنین تا زمانی که این باشگاه او را اخراج نکند، قصد ترک اسپانیا را نخواهد داشت. اگرچه دیر یا زود جدایی آنچلوتی نیز از رئال مادرید فرامی‌رسد، اما حداقل والورده می‌تواند مطمئن باشد که جدایی این مربی ایتالیایی به خاطر او نبوده است.

کد خبر 640791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.