ماجرای نارنجی‌پوشان رفسنجانی با هتل محل اقامتشان موقتا ختم به خیر شد + فیلم

ظهر امروز بازیکنان مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، کلیدهای اتاق خود را دریافت نکردند و در لابی هتل سرگردان شده بودند که درنهایت این مشکل برطرف شد و بازیکنان به اتاق‌های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال مس رفسنجان فردا _ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن _ در ورزشگاه خانگی خود از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.

از همین رو کاروان تیم فوتبال مس رفسنجان که اردوی پیش از مسابقه خود را در هتل هیلان برپا کرده بود، دچار مشکل شد و به‌علت بدهی این باشگاه، مسئولان این هتل تصمیم به تخلیه اتاق‌های اعضای تیم مس گرفتند و بازیکنان و کادر فنی نارنجی‌پوشان رفسنجانی را از اتاق‌هایشان در اقدامی ناپسند بیرون کردند.

این مسئله موجب شد محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، به‌شدت ناراحت شود و در لابی هتل اعتراض خود را با فریادهای بی‌حد و بی‌سابقه اعلام کند.

البته خبرهایی که از درون این تیم به گوش می‌رسد، حکایت از این دارد که پس از تماس مسئولان باشگاه مس رفسنجان با مدیران هتل هیلان، بازیکنان و اعضای کادر فنی دوباره به اتاق‌های خود بازگشته‌اند تا ضمن پرداخت بدهی‌های معوقه، درباره این اقدام عجیب صحبت شود.

کد خبر 640775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.