آغاز عملیات مناسب‌سازی خیابان‌های منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات مناسب‌سازی خیابان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: این مناسب‌سازی‌ها علاوه بر اینکه به بهبود شرایط معلولان کمک می‌کند، برای تأمین امنیت سایر شهروندان نیز مناسب است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: مناسب‌سازی پیاده‌راه‌ها و اصلاح رمپ‌های ورودی به‌منظور تسهیل و دسترس‌پذیری تردد معلولان و افراد کم‌توان جسمی به صورت استاندارد و با شیب مجاز و رعایت ضوابط مربوط به مسیر تردد معلولان و افراد روشندل در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات مناسب‌سازی خیابان‌های سطح منطقه ۹ افزود: این مناسب‌سازی‌ها علاوه بر اینکه به بهبود شرایط معلولان کمک می‌کند، برای تأمین امنیت سایر شهروندان نیز مناسب است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب‌سازی محیط برای دسترسی‌پذیری معلولان، روشندلان، جانبازان و افراد ناتوان به خدمات هستند، افزود: با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه این عملیات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در مدت چهار ماه اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان به‌ویژه معلولان و سالمندان ساکن در این منطقه ادامه داد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری شهرداری منطقه است.

قاضی‌عسگر با اشاره به مناسب‌سازی خیابان آتشگاه و میرزاطاهر افزود: هدف از اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر تسهیل دسترسی اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان، سالمندان و معلولان به شبکه معابر درون‌شهری است.

وی اظهار کرد: همشهریان معلول، جانباز و سالمندان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید به‌منظور ایجاد فرصت‌های برابر برای زندگی بهتر برای تمام شهروندان تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 640694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.