عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از اضافه شدن هفت دستگاه ماشین آلات برف‌روبی به ناوگان شهرداری اردبیل تا اختصاص تمامی اعتبارات به کانال‌ها و احداث زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک در بودجه سال آینده پیش بینی شده است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اضافه شدن هفت دستگاه ماشین آلات برف‌روبی به ناوگان شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از خریداری و تحویل هفت دستگاه ماشین آلات برف رونی جدید به ناوگان شهرداری خبر داد.

احداث زیرساخت‌های شهر دوستدار کودک در بودجه سال آینده پیش بینی شده است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری، فضای سبز، مدیریت پسماند، حمل و نقل و ترافیک و ورزش شهرداری تبریز الزامات «شهر دوستدار کودک» را در دستور کار خود قرار می‌دهند، می‌گوید: ظرفیت‌های موجود شهرداری می‌تواند به محلی برای برگزاری آموزش مدون در حوزه شهر دوستدار کودک تبدیل شود.

اختصاص تمام اعتبارات به کانال‌ها

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان می‌گوید: به دلیل درخواست‌های پرشمار شهروندان برای ساماندهی یا ایجاد زیرساخت‌های هدایت آب، رفاه حال افراد ساکن نزدیک کانال‌ها و پیشگیری از خسارت‌های احتمالی تقریباً همه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از محل بودجه استانی امسال به شهرداری به این مساله مهم اختصاص یافته است.

شهرکرد به چهار ناحیه تقسیم‌بندی و ۱۶۲ نیروی انسانی سامان‌دهی شده است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد با بیان اینکه مرکز چهارمحال و بختیاری به چهار ناحیه تقسیم‌بندی و ۱۶۲ نیروی انسانی سامان‌دهی شده است، گفت: هم‌اکنون پاک‌سازی معابر اصلی و فرعی شهرکرد و انتقال برف‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی قبلی به خارج از منطقه مسکونی در مرکز استان انجام شده است

عذرخواهی معاون شهردار تهران برای مدیریت برف رونی در روز پنجشنبه

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره عملکرد برف رونی روز پنجشنبه شهرداری تهران از شهروندان و اعضای شورا عذرخواهی کرد.

آب‌بندان کردکوی مرکز تفریحات آبی گلستان می‌شود / آغاز طرح استقبال از بهار

ابراهیم جرجانی، شهردار کردکوی از آغاز طرح استقبال از بهار در کردکوی خبر داد و گفت: درصدد هستیم با رفع کم‌وکاستی و مشکلات موجود، شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کنیم.

نگاه ویژه شهرداری به مناطق محروم و کمتر برخوردار است

«ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد با اشاره به اینکه اولویت و نگاه ویژه شهرداری توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار است، گفت: در سیل و آشوب‌های اخیر خسارت‌های زیادی به شهر تحمیل شد که وقت و انرژی مجموعه شهرداری را گرفت اما با این حال، کار شهرداری معطل نماند.

کد خبر 640675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.