ثبت‌ نام «وام تحصیلی» دانشجویان علوم‌ پزشکی

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام وام «تحصیلی» دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمید رئیسی با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام وام تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: مبلغ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در قالب وام تحصیلی برای این نیم‌سال تحصیلی لحاظ شده و به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: سرانه وام تحصیلی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای دانشجویان متاهل ۱۰ میلیون ریال و سرانه وام برای هر فرزند ۴ میلیون ریال به صورت ماهیانه در نظر گرفته شده است.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه اعطای وام تحصیلی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و ادارات رفاه دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه، لیست اسامی متقاضیان را برای صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند، دانشجویان بر اساس دستورالعمل اجرایی و طبق تاریخ اعلام شده از سوی اداره رفاه دانشگاه خود برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 640552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.