توافق سرمربی رئال مادرید و طلایی‌پوشان، تکذیب شد!

کارلو آنچلوتی و رئال مادرید ادعاهایی مبنی بر اینکه این سرمربی ایتالیایی هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت، تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه ESPN برزیل صبح جمعه (روز گذشته) گزارش داد که آنچلوتی موافقت کرده است که از ژوئیه ۲۰۲۳ سرمربی سلسائو شود. اگرچه قراردادی امضا نشده بود، این رسانه ادعا کرد که آنچلوتی به طور شفاهی، با یک قرارداد سه ساله موافقت کرده است که تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود. این رسانه حتی ادعا کرد که بازیکنان برزیلی رئال مادرید " از این خبر اطلاعات لازم را دارند".

رئال مادرید و آنچلوتی به سرعت، هر گونه توافق با برزیل را رد کردند. فدراسیون فوتبال برزیل نیز در بیانیه‌ای رسمی این گزارش را رد کرد.

آ نچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی آینده خود را به متعهد دانست و گفت: "من هیچ چیز در این مورد نمی‌دانم، حتی نمی‌دانم رسانه‌ها در برزیل چه گزارشی دادند. من مربی رئال مادرید هستم و این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۴ متعبر است."

فدراسیون فوتبال برزیل نیز با تکذیب هرگونه توافقی اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) به اطلاع می‌رساند که اخباری که روز جمعه منتشر شد مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، سرمربی جدید سلسائو است برای برزیلی‌ها بی اساس است."

آنچلوتی پس از استعفای سرمربی تیته پس از تجربه یک جام‌جهانی ناموفق، در فهرست افراد مورد علاقه برزیلی‌ها برای قبول سکان هدایت سلسائو قرار گرفته است. سرمربی مادریدی‌ها فصل سختی را با لوس بلانکوس پشت سر می‌گذارد چراکه این باشگاه در رقابت قهرمانی لالیگا، از کورس خارج شده و در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آزمون سختی برابر لیورپول، روبرو شده است.

قرارداد این مرد ایتالیایی در پایان فصل ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. اینکه آیا او هدایت تیم ملی برزیل می‌شود یا نه، باید منتظر ماند و دید.

کد خبر 640522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.