بحران مصدومیت یونایتد در آستانه بازی با بارسا

مصدومان متعدد یونایتد دست تن هاگ را بسته و ممکن است در بازی برابر بارسا کار دست این تیم بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، منچستریونایتد در دیدار ۱۶ فوریه برابر بارسلونا در لیگ اروپا، سه بازیکن کلیدی خودش را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

منچستر یونایتد برای بازی حساس رفت مرحله یک شانزدهم نهایی به نیوکمپ می‌رود تا برابر بارسلونا قرار بگیرد. تیم اریک تن هاگ با قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله گروهی پس از رئال سوسیداد در گروه E، راهی مرحله بعدی شده و با یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن روبروست.

شکست منچستر در کسب عنوان صدرنشینی مرحله گروهی باعث شد تا آنها برابر بارسایی قرار بگیرند که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و به دلیل جا گرفتن در رده سوم مرحله گروهی، راهی لیگ اروپا شد.

اگرچه بارسلونا در بازی برابر یونایتد، سرخیو بوسکتس کاپیتان خود را به دلیل مشکل مچ پا در اختیار ندارد و عثمان دمبله، ملی پوش فرانسوی نیز از میادین دور است، اما مصدومیت‌های منچستری‌ها ممکن است بیشتر باعث دردسر شود.

آنتونی مارسیال، اسکات مک تأمینی و آنتونی همگی سفر به کاتالونیا را از دست داده اند. تن هاگ تأیید کرده است که این سه نفر برای دیدار آخر هفته لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد نیز غایب خواهند بود و بعید است که در بازی برابر بارسا نیز حاضر باشند.

کد خبر 640519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.