رد پیشنهاد باشگاه لیگ برتری توسط پوچتینو

پوچتینو که از زمان جدایی از پی اس جی بیکار بوده، اولین راه بازگشت به لیگ برتر را برای خود مسدود کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام هاتسپر و پاری سن ژرمن، اخیراً پیشنهاد هدایت لیدز یونایتد را رد کرده است.

پس از اخراج جسی مارش که کمتر از یک سال را در کشتی الند رود گذراند، تیم یورکشایر غربی به دنبال یک سرمربی جدید است. تاکنون نام‌های زیادی برای تصدی جایگاه سرمربیگری لیدز یونایتد به گوش رسیده از جمله کارلوس کوربران، سرمربی سابق این تیم که اکنون در وست بروموویچ آلبیون در حال مربیگری است.

پیش از این پیشبینی شده بود که آندونی ایرائولا، سرمربی رایو وایکانو به عنوان سرمربی جدید باشگاه انگلیسی انتخاب شود. مربی تیم اسپانیایی به کار در این باشگاه علاقه داشت اما باشگاه رایو وایکانو مانع رقم خوردن جابه‌جایی سرمربی چهل ساله‌اش به انگلستان شده است.

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد نیز از دیگر گزینه‌های مدنظر لیدز بوده است، با این حال سرمربی هلندی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در روز جمعه تأیید کرد که در باشگاه فعلی خود می‌ماند.

در همین حال، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق باشگاه‌های تاتنهام و پی اس جی نیز مورد توجه سران باشگاه لیدز یونایتد قرار گرفته اما با وجود این که پس از جدایی از پی پاری سن ژرمن بیکار بوده، پیشنهاد دریافت شده را رد کرده است.

پوچتینو قبل از حضور ۱۸ ماهه خود در پاری سن ژرمن، تقریباً ۶ سال در انگلیس با ساوتهمپتون و تاتنهام کار کرد و تاتنهام را به مقام دوم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر رساند. وی با این تیم در می ۲۰۱۹ نیز توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

در بازه ابتدایی فصل گزارش شده بود که پوچتینو مشتاق بازگشت به لیگ برتر است، جایی که او ۱۳۲ برد، ۶۱ تساوی را در ۲۵۶ بازی به عنوان سرمربی تجربه کرده است. جاه طلبی‌های لیدز برای در اختیار گرفتن مربی آرژانتینی ناموفق بوده و جستجوی آنها برای جانشین مارش ادامه دارد.

گفته می‌شود در صورت اخراج گراهام پاتر از چلسی، پوچتینو علاقه مند به جانشینی او است.

کد خبر 640517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.