حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

شهردار زرین‌شهر گفت: با وجود تحریم و فشار دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای داشتند که این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد، بر همین اساس مدیریت شهری در تلاش است با عملکرد جهادی خود خدمات شهرداری به شهروندان را افزایش دهد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد ایران به عنصری تعیین‌کننده در معادلات جهانی تبدیل شود، اظهار کرد: امروز نهال انقلاب که ۴۴ سال پیش توسط امام خمینی (ره) کاشته شد به درختی تنومند و تناور تبدیل و ایران اسلامی به برکت انقلاب به کشوری مقتدر و عزتمند در عرصه جهانی تبدیل شود.

وی افزود: با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچنین پای کار بودن ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته توانستیم گردنه‌های سخت و حساس را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم، این در حالی است که دشمنان از اول انقلاب هر روز ملت و نظام ایران را مورد تهاجم قرار دادند.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه امروز آثار و برکات صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: از روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فشارها و توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و ملت ایران طراحی شد و به مرحله اجرا رسید اما در همه صحنه‌ها مردم پشت سر ولی فقیه زمان خود حضور یافتند و با استقامت و مقاومت توطئه‌های مختلف را خنثی کردند و به فضل استقامت مردم ایران ثمرات انقلاب اسلامی امروز در سوریه، لبنان، یمن و همه نقاط جهان دیده می‌شود.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمودند: ۲۲ بهمن امسال به توفیق الهی مظهر عزت و اعتماد مردم به یکدیگر و مظهر اتحاد ملی است. مردم باید این پیام را به دشمن برسانند که تلاش او برای برهم زدن اتحاد ملی، تلاش خنثی شده‌ای است.

وی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و پیرو رهبری بودن آنان را سرمایه بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: راهپیمایی امسال را می‌توان حماسه حضور نامید، چراکه شهروندان خطه طلایی ایران، زرین‌شهر، همگام با دیگر شهروندان شهرهای ایران بار دیگر لبیک‌گوی ولی فقیه زمان شدند و با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند را به جهان مخابره کردند که با ولایت‌پذیری مردم و مسئولان هیچ‌گاه خدشه‌ای به اتحاد ملی در ایران اسلامی وارد نخواهد شد.

وی تاکید کرد: حضور پرشور شهروندان زرین‌شهر و دیگر شهرهای ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران شد و مردم بار دیگر صحنه‌های شگفت‌انگیز و افتخارآفرینی را خلق کردند و این مهم به‌طور قطع آینده‌ای درخشان را رقم خواهد زد.

شهردار زرین‌شهر گفت: با وجود تحریم و فشار دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای داشتند که این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد، بر همین اساس مدیریت شهری زرین‌شهر در تلاش است با عملکرد جهادی خود خدمات شهرداری به شهروندان را افزایش دهد.

کد خبر 640496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.